اجرای عملیات ۵۹هزار ۵۰۰ واحد مسکونی به نخبگان و دانشگاهیان

رییس دانشگاه علامه طباطبایی از آغاز اجرای عملیات ۵۹هزار ۵۰۰ واحد مسکونی به نخبگان و دانشگاهیان خبر داد.

به گزارش همگام با البرز از کرج عبدالله معتمدی در حاشیه آغاز عملیات اجرایی ۵۹ هزار و پانصد واحد مسکونی نخبگان، اعضای هیات علمی، کارکنان و خوابگاه‌های متاهلی  دانشگاه‌ها(دولتی و آزاد) در استان البرز با حضور مسوولان استانی به صورت ویدئو کنفرانس با رییس جمهور در اراضی دانشگاه علامه طباطبایی واقع در خیابان دانشگاه به زمین زده شد، اظهار داشت: دانشگاهیان در حوزه ایرفعالیت دارند که چشم و امید و ظرفیت آفرین برای پیشرفت کشور هستند.

وی افزود: یکی از عناصر قدرت و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران مربوط به پیشرفت های علمی است که توسط دانشگاهیان رقم می خورد.
رییس دانشگاه علامه طباطبایی عنوان کرد: پیشرفت های علمی پس از پیروزی انقلاب اسلامی آنچنان سریع، اصیل و عمیق بوده است که مایه امید برای مردم و جامعه بین المللی و سبب خشم و ناراحتی در نظام اسکتباری شده است.

معتمدی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی تلاش کرده است با اعمال تحریم در سرعت پیشرفت ما موانعی ایجاد کند و‌در سال گذشته تلاش کردند تا دانشجویان ما را در مقابل جمهوری اسلامی قرار دهند اما با هوشیاری استادان و کارکنان ددانشگاه مانع از هدف آنها شد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه ها با فعالیت های جدی و آموزشی خود را ادامه می دهند و در صحنه های مختلف ائم از ۲۲ بهمن عشق خود را به آرمانهای انقلاب نشان می دهند، گفت: امیدوارم دانشگاهیان همرا با دیگر اقشار مردم مانند سنوات گذشته در انتخابات پیشرو حماسه ای دیگر ایجاد کنند و با شرکت گسترده و فعال مانع از سو استفاده دشمن شوند.

ریس دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه پروژه ای که امروز در راستای سیاست های. دولت مردمی کلنگ زنی خواهد شده امکان بهره مندی حدود۱۴۰۰ نفر از اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی را در مسکن دار شدن فراهم می سازد، خاطرنشان کرد: این زمین بامساحت ۱۷ و سه دهم هکتار از ماه ها پیش موردمطالعه و جانمایی واحدهای مسکونی و مراکز خدماتی در نظر و تایید شده است.و

وی ادامه داد: در راستای قانون جهش تولید مسکن و‌ براساس توافق نامه ای که بین وزارت علوم. و تحقیقات و فن آوری و وزارت راه و سهرسازی انجام شد هرواحد مسکونی حدود ۵۵۰ میلیون تومان وام دریافت خواهند کرد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.