خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند

رئیس شورای اسلامی شهر مشکین دشت با اشاره به اینکه خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند،گفت: روشنگری و بیان حقیقت از خصوصیات اصحاب رسانه در جامعه امروز است.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز داود اسدپناه رئیس شورای اسلامی شهر مشکین دشت در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه اظهار داشت: تقارن ایام عزا و مصیبت سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام و یارانشان با هفته خبرنگار و محکوم کردن حادثه تروریستی شیراز، یادآور رسالت مهم روشنگری، تبیین و حقیقت‌جویی مضمر در رسالت خبرنگاری است.

وی افزود: امروز دو رسالت پیش روی همهٔ ماست و خبرنگاران می‌توانند در این دو وظیفهٔ همگانی نقشی بی‌بدیل ایفا کنند، ابتدا جهاد تبیین و در ادامه جهاد تصمیم.

اسدپناه افزود: انشاالله بتوانیم با کمک اصحاب محترم رسانه در کنار کاستی ها خدمات انجام شده را به سمع و نظر شهروندان برسانیم و بین شهروندان امید آفرینی ایجاد کنیم.

در ادامه این مراسم دادستان شهرستان فردیس عنوان کرد: مطالعه و مداقه در متن قانون مطبوعات جهت آشنایی اصحاب رسانه با حقوق خود، نسبت به وظایف و محدودیت‌های حوزه خبر در عین آزادی بیان مطالب بسیار مهم و آموزنده‌ای را بیان فرمودند.

در این مراسم فرماندار شهرستان فردیس نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خبرنگاران مدعو، نسبت به تشکیل مجمع خبرنگاران و برگزاری جلسات ماهیانه در فرمانداری اعلام آمادگی نمود.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای خبر/شراره کهنسال

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.