25 محصول جدید در شرکت داروسازی جابرابن‌ حیان در حال تولید است

مدیرعامل داروسازی جابربن حیان از تولید و عرضه 25 محصول جدید در این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج دکتر عاصم عبدالله پور مدیر عامل داروسازی جابربن حیان در جریان تور رسانه که  از خطوط مختلف شرکت داروسازی جابربن حیان برگزار شد، اظهار داشت: جابربن ‌حیان از جمله شرکت‌های تابعه هلدینگ سرمایه‌گذاری “شفادارو” است و هلدینگ شفادارو نیز تحت نظارت هلدینگ آینده پویا فعالیت دارد که در مسیر سیاست های کلی نظام منویات مقام معظم رهبری است.

در حاشیه این بازدید عبدالله پوربا بیان اینکه روند تامین ارز در کشور بسیار کند و زمان‌بر است، گفت: با توجه به اینکه محصولات تولیدی شرکت از خانواده دارویی و جزء کالاهای اصلی و موردنیاز کشور محسوب می‌شود، به این شرکت ارز دولتی دارویی اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه این مجتمع داروسازی دارای 11 خط تولیدی است، عنوان کرد: شرکت داروسازی جابرابن حیان در تولید داروهای موردنیاز و ضروری کشور نقش مهم و برجسته‌ای را ایفا می‌کند.

به گفته مدیرعامل گروه داروسازی جابرابن‌حیان این شرکت بزرگترین تولیدکنندگان آنتی‌بیوتیک‌های تزریقی و غیرتزریقی در کشور محسوب می‌شود و سهم بسزایی در تامین نیاز بازار دارویی داخل کشور دارد.

عبدالله‌پور با بیان اینکه در این کارخانه دو خط اسپری تنفسی و بینی فعالیت دارد، گفت: این مجموعه یکی از بزرگترین و مجهزترین شرکت‌های دارویی کشور محسوب می‌شود و  در حال حاضر ۱۷۳ پروانه فعال دارد.

شرکت داروسازی جابربن‌حیان ۲۵ محصول جدید در حال تولید و عرضه دارد

شرکت‌های تحت مدیریت هلدینگ آینده پویا می‌توان به هلدینگ سرمایه‌گذاری شفادارو، شرکت صنایع چوب‌وکاغذ مازندران، شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، شرکت کارخانجات صنعتی‌وتولیدی اتمسفر، شرکت ملی مسکن و صنایع ساختمانی، شرکت المکاسب، گروه صنعتی بلا، شرکت کشت‌وصنعت و دامپروری دشت چشمه بناب، شرکت نکاچوپ و شرکت بهره‌برداری و صنایع چوب فریم اشاره کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری شفادارو در سال ۱۳۸۳ با هدف سرمایه‌گذاری در سهام شرکت‌هایی با زمینه فعالیت  در حوزه دارویی، غذایی، شیمیایی، بهداشتی و درمانی فعالیت خود را آغاز کرد. در حال حاضر این شرکت جزء واحدهای فرعی و هلدینگ تخصصی شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا به شمار می‌رود.

بر همین اساس شرکت‌های تحت مدیریت و کنترل شرکت سرمایه‌گذاری شفادارو از جمله شرکت‌های موثر در حوزه تولید و توزیع دارو در سطح کشور محسوب می‌شوند. شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه‌گذاری شفادارو شامل شرکت داروسازی دانا (سهامی عام)، داروسازی اسوه (سهامی عام)، داروسازی جابرابن‌حبان (سهامی عام)، سهامی عام صنعتی کیمیدارو، داروسازی راموفارمین (سهامی خاص)، پخش رازی (سهامی عام) و دارویی پخش رازی  است.

این شرکت‌ها در تولید، فروش و توزیع انواع اشکال دارویی از جمله مواداولیه، ویال‌های تزریقی، قرص و کپسول، سوسپانسیون، قطره، پماد، اسپری، شربت، آمپول، سرنگ و مواد شیمیایی در بازار دارویی کشور نقش فعال و موثری را ایفا می‌کنند.

در حال حاضر شرکت سرمایه‌گذاری شفادارو هلدینگ تخصصی زیرمجموعه شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویاست و سهام شرکت در 16 اسفند ماه 1396 به عنوان پانصد و شانزدهمین شرکت در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته و عرضه شده است.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.