طرح ساماندهی باغ ویلاها با هدف رونق گردشگری البرز آغاز شد

رئیس انجمن حرفه ای هتلداران و مراکز اقامتی استان البرز از آغاز طرح ساماندهی باغ ویلاها با هدف قانونمند کردن خدمات و جذب گردشگران در این استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز مصطفی فرازنده در جمع خبرنگاران البرز اظهار داشت: تاکنون حدود یک هزارو۸۰۰ باغ ویلا در این استان شناسایی شده که بخشی از این مکان ها فاقد مجوز قانونی هستند.

وی افزود: بر همین اساس انجمن حرفه ای هتلداران و مراکز اقامتی استان البرز با کمک اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان طرح ساماندهی و قانونمند کردن فعالیت این مکان ها را برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران آغاز کرده است.

فرازنده با بیان اینکه استان البرز در سال های گذشته به عنوان معبر گردشگران شناخته می شد، گفت : اکنون با توسعه مراکز اقامتی و پذیرایی، این استان در حال تبدیل به مقصد گردشگری است .

رئیس انجمن حرفه ای هتلداران و مراکز اقامتی استان البرز بیان کرد: توسعه و تجهیز مراکز بومگردی ، هتل ها و واحدهای اقامتی در کنار ساماندهی باغ ویلاها مهمترین اقدام برای جذب بیشتر گردشگران در این استان است.

وی بیان کرد: برخی مناطق گردشگری استان مانند برغان و شهرستان طالقان در روزهای پایانی هفته مملو از گردشگران است و مراکز پذیرایی و اقامتی این مناطق به صورت گسترده خدمات دهی دارند.

فرازنده تعداد مراکز اقامتی عضو انجمن حرفه ای هتلداران و مراکز امامتی استان البرز را حدود ۳۷ واحد اعلام کرد و گفت : از این تعداد ، هشت واحد آنها هتل هستند ضمن آنکه ساخت تعداد دیگری هتل و مرکز خدمات گردشگری دیگر در دست ساخت است.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.