سد معبر معضل شهرهای بزرگ

شهردار فردیس گفت: یکی از مشکلات شهر فردیس بحث دستفروشان و سد معبر است که بیشتر آن به دلیل مشکلات اقتصادی است.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز محمدرضا احمدی‌نژاد در نشست خبری که  با اصحاب رسانه که در سالن ایثارگران شهرداری فردیس برگزار شد، اظهار داشت: توزیع فضای سبز بر اساس طرح تفصیلی مناسب نیست و پراکندگی صحیحی ندارد در این راستا در تلاشیم با احداث بیش از ۱۰ پروژه فضای سبز، فضاهای سبز شهری را در فردیس گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه این شهرستان در بحث المان سازی هم با مشکلاتی مواجه است، افزود: فردیس نیز مانند دیگر شهرهای نوپا در زمینه المان و نماد با مشکل مواجه است. اینکه بخواهیم یک المان خاص تولید کنیم شاید جالب نباشد؛ به مرور زمان با توسعه شهر نماد فردیس نیز به وجود می‌آید.

احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات شهر فردیس بحث دستفروشان و سد معبر است که بیشتر آن به دلیل مشکلات اقتصادی است. تجمیع این دستفروشان و مستقر کردن آنها در منطقه‌ای خاص در صورت انجام هم جواب نخواهد داد به ویژه اینکه مشکلاتی مانند آتش‌سوزی و دیگر حوادث نیز ممکن است رخ دهد.

وی ادامه داد: باید به این نکته هم اذعان داشت که بیشتر بحث سد معبر مربوط به کسبه فردیس است تا اینکه به دستفروشان مرتبط باشد؛ با توجه به این مهم همکاری اتاق اصناف نیز لازم است.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای خبر/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.