اختصاص ۱۸ دستگاه اتوبوس برای جابجایی مردم بهشت سکینه کرج

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کرج اعلام کرد: تمهیدات ویژه ترافیکی ، امدادی ، انتظامی و خدماتی برای رفاه زائران اهل قبور در پنجشنبه پایان سال این شهرستان اندیشیده شده است.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز محمد محمودی نژاد صبح امروز در نشست خبری که با اصحاب رسانه در سازمان آرامستانهای بهشت سکینه برگزار ضشد، اظهار داشت: با توجه به سنگینی ترافیک در ورودی ها وخروجی های بهشت سکینه (س) کرج در پنجشنبه آخر سال، ورود خودروهای سنگین به مسیرهای منتهی به این آرامستان در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری ممنوع است.

وی افزود: در همین راستا شهرک صنعتی بهارستان کرج در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری تعطیل است و هیچ گونه تردد خودرو سنگین در این شهرک صنعتی انجام نمی شود.

محمودی نژاد گفت : اختصاص ۱۸ دستگاه اتوبوس برای جابجایی مردم ، انسداد تمام مسیرهای فرعی برای پیشگیری از ترافیک ، استقرار نیروی انتظامی برای حفظ امنیت مردم و پیشگیری از جرائم سرقت ، استقرار چهار دستگاه جرثقیل برای جابجایی خودروهای دچارنقص فنی از جمله تمهیدات در آرامستان بهشت سکینه کرج است.

وی خاطرنشان کرد: برای اولین بار استقرار بالگرد امدادی ، تعدادی آمبولانس اورژانس و تیم های آتش نشانی کرج و کمالشهر از دیگر تمهیدات لازم در روزهای پنجنشبه و جمعه این هفته در آرامستان بهشت سکینه کرج است.

محمودی نژاد با بیان اینکه تمام دستفروشان و متکدیان در محدوده بهشت سکینه کرج نیز جمع آوری می شوند، عنوان کرد: 5 هزار بروشور برای اطلاع رسانی در 2 روز تعطیل آخر سال پخش می شود.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.