کاهش ۱۰ درجه‌ای دما در ۹ استان

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق کشور از کاهش ۵ تا ۱۰ درجه‌ای دما در ۹ استان و احتمال خسارت‌های ناشی از آن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در گیلان، مازندران، برخی مناطق اردبیل، بارش همراه با کاهش دما و در ارتفاعات شمالی قزوین، برخی مناطق آذربایجان شرقی رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

در ارتفاعات مرکزی کرمان و برخی مناطق نیمه شمالی فارس افزایش ابر، وزش باد و رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش باد روی می‌دهد.

فردا علاوه بر بارش در سواحل شمالی در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و شمال کردستان رگبار باران و وزش باد انتظار می‌رود، ضمن این‌که در ارتفاعات جنوب کرمان و شمال هرمزگان مناطقی از خراسان جنوبی و برخی مناطق سیستان و بلوچستان رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است.

روز چهارشنبه در ارتفاعات جنوب و غرب کرمان، شرق و شمال فارس،‌ ارتفاعات البرز مرکزی، جنوب آذربایجان غربی، زنجان و شمال کردستان رگبار پراکنده پیش بینی شده است. روز پنجشنبه نیز برای بخش‌هایی از شمال غرب و ارتفاعات کرمان بارش و وزش باد پیش‌بینی شده است.

سازمان هواشناسی از کاهش 5 تا 10 درجه‌ای دما در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان، اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان خبر داده است.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.