ارائه بیشترین تسهیلات به بخش تولید توسط بانک سپه استان البرز

نشست مدیران کشوری و استانی بانک سپه با انجمن قطعه سازان و صنایع همگن خودرو سازی با هدف بررسی مشکلات و راهکارهای تعامل بانک و بخش تولید ، با حضوردکتر حسینی رییس بانکداری شرکتی بانک سپه، توفیق؛رییس اداره تعهدات بانک سپه ، راستی؛ رییس اداره کل توسعه مشتریان شرکتی بانک سپه، جواد فغانی مدیر شعب منطقه البرز،رضایی رییس هیات مدیره انجمن قطعه سازان استان البرز، محبی نژاد دبیر انجمن قطعه سازان استان البرز و جمعی از مدیران صنایع قطعه سازی در سالن همایش بانک سپه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز جواد فغانی اظهار داشت:بسیار خرسندیم که امروز میزبان پیشکسوتان عرصه صنعت و تولید استان هستیم تا بتوانیم راهکارهای تعامل هر چه بیشتر با این عزیزان را بررسی و عملیاتی کنیم.

وی با اشاره به اینکه بانک سپه یکی از بانک های تولیدی و شرکتی کشور است،افزود: ارتباط تنگاتنگ این بانک با صنایع کشور سبب شده است تا بیشتر صنایع بزرگ کشور فعالیت خود را با استفاده از منابع بانک سپه شروع کنند.

فغانی با بیان اینکه بانک سپه استان البرز با حضور در 9 شهرک صنعتی استان اقدام به فعال سازی باجه و شعبات خود نموده است،ادامه داد: در زمینه همکاری با بخش تولید استان همواره جزو اولین ها بوده و از نظر منابع و سهم بازار در بین بانک های استان البرز در رتبه اول قرار داریم.

مدیر شعب بانک سپه منطقه البرز بهره گیری از نیروهای جوان و کارآمد را یکی از رموز موفقیت اداره متبوعش عنوان کرد و گفت:با استفاده از این ظرفیت نیروی انسانی و منابع در اختیار توانسته ایم در زمینه صدور ضمانت نامه های بانکی،اوراق بهادار،سکوک و غیره فعالیت های خوبی داشته باشیم و در این راستا تعداد 3 صرافی متعلق به بانک سپه در حال ارائه خدمات به مشتریان می باشند.

وی به تسهیلات ارائه شده توسط شعب بانک سپه استان البرز اشاره کرد و افزود: در قالب 23 هزار فقره تقاضا، توانسته ایم به میزان 30 هزار میلیارد ریال تسهیلات اعطایی داشته باشیم که عملکرد بسیار خوبی است.هر چند هدف این بانک ارائه خدمات و تسهیلات به مراتب بیشتری است.

رئیس امور بانکداری شرکتی بانک سپه کشورنیز در این نشست، ضمن خوش آمد گویی به تولید کنندگان و قدردانی از سرپرستی البرز برای برپایی این گردهمایی گفت: با توجه به پوست اندازی بانک سپه و تحول بزرگ در این بانک با ادغام چند بانک و صندوق اعتباری، پروتکل های بانک تغییر کرده و فضا برای کار با بخش خصوصی بهتر شده است.

سید مهدی حسینی افزود: با توجه به اینکه در سال های دور من هم قطعه ساز بوده ام و در دهه هشتاد در کرج سابقه خدمت رسانی در بانک سپه را داشته ام با فضای کار شما و البرز نا آشنا نیستم و خوشبختانه با تمهیدات سرپرستی استان امیدواریم تولید کنندگان قطعات خودرو همه امور بانکی خود را به بانک سپه ارجاع دهند تا ما هم بتوانی با دفاع از تولید کنندگان البرزی امکانات خوبی را از هیئت مدیره بانک برای این عزیزان فراهم کنیم.

وی در ادامه نیز به واکاوی مباحث مربوط به فرآیندهای اعطاء تسهیلات و خدمات این بانک اشاره کرد و نقش حمایتی و توانمدی بانک سپه را در تعاملات و تبادلات تولیدکنندگان قطعات خودرو را تشریح نمود.

رئیس اداره تعهدات بانک سپه نیز با بررسی وضعیت اقتصادی و بانکی کشور، امتیازات و خدمات ویژه بانک سپه به متقاضیان تسهیلات را عنوان کرد و گفت: مهمترین وظیفه حوزه اعتباری بانک، ریسک و کنترل آن است.

دکتر توفیق از تسهیلات ویژه گام به عنوان یکی از راهکارهای موثر در دریافت عالی و موثر اعتبارات بانک سپه یاد کرد و افزود: انگیزه های بانک برای ارائه خدمات به قطعه سازان ایجاد اشتغال و اهمیت آن برای کشور است چرا که صنعت قطعه سازی بسیار حساس بوده و بسیار منظم و دقیق کار خودش را انجام می دهد که نیاز به سرمایه در گردش آن 10 برابر شده است.

رئیس اداره کل توسعه مشتریان نیز در این نشست با بیان اینکه ماموریتی که برعهده ما است تعامل ،پیگیری و حل مشکلات مشتریان کلان بانک سپه است ،گفت: در راستای همین ماموریت با امکانات و ابزارهایی که در اختیار دلریم تلاش می کنیم حداکثر خواسته های قطعه سازان را برآورده سازیم.

راستی، خاطرنشان کرد: بانک سپه ارتباط تنگاتنگی با تولیدکنندگانی که نقش آفرینی می کنند دارد وحتی در مواقعی که موانع و محدودیت های قانونی وجود دارد تلاش می کند چالش و مشکلات را حل نماید.

ارائه بیشترین تسهیلات به بخش تولید استان توسط بانک سپه

رییس هیات مدیره انجمن قطعه سازان استان البرز نیزضمن قدردانی از مدیریت شعب بانک سپه البرز برای برگزاری این نشست، گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی وتحریم های ظالمانه برای کشور از سعی و تلاش خالصانه صنعتگران کشور بخصوص صنایع قطعه سازان خودرو صمیمانه تشکر می کنم .

مهندس رضا رضایی افزود: با توجه به توضیحات مدیران کشوری و منطقه ای بانک  سپه، از فعالان بخش خصوصی در صنعت قطعه سازی خودرو که در البرز مستقر هستند تقاضا دارم از تسهیلات و امتیازات این بانک در جهت رفع نقدینگی خود استفاده نمایند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه با همت والای مدیران این بانک ، خصوصا مدیریت شعب بانک سپه استان البرز این بانک موفق شده است که بیشترین تسهیلات در بخش تولید را در استان به خود اختصاص دهد،خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در چند سال اخیر مبنی بر حمایت از تولید ،امیدواریم بانک های دولت با ایجاد راهکارهای جدید در حمایت از تولید کنندگان گام های موثرتری بردارند.

دبیر انجمن قطعه سازان خودرو نیز ضمن تشکر از حضور مدیران کشوری بانک سپه در این همایش گفت: در جلسات حضوری که با دکتر فغانی سرپرست شعب بانک سپه البرز داشتیم در خصوص راهکارهای همکاری انجمن گفتگوهای بسیار خوبی انجام شد.

پرداخت تسهیلات به قطعه سازان بدون احتساب 30 درصد نقدینگی

آرش محبی نژاد  با بیان اینکه حضور مدیران محترم کشوری بانک در البرز فرصت مغتنمی است ،اظهار امیدواری کرد:امیدواریم این همایش برای قطعه سازان میمون ومبارک باشد و بتوانیم در این مسیر با بهترین توافق بیشترین بهره را ببریم.

وی با اشاره به اینکه ما خوشحالیم که بانک های سپه البرز میانگین مانده سپرده ندارند و این برای دریافت کننده تسهیلات یک مزیت است،خاطرنشان کرد: انجمن قطعه سازان خودرو از مدیران بانکی تقاضا دارد تا بدون بلوکه کردن سپرده ،با بهره مصوب تسهیلات پرداخت شود تا در تهیه مواد اولیه و غیره تولید کننده دچار مشکل نشود .همچنین ثانیا بدون در نظر گرفتن پرداخت 30 درصد نقدینگی ، تسهیلات مورد نیاز قطعه ساز تامین و پرداخت شود.

لازم به ذکر است در ادامه این نشست فعالان صنعت قطعه سازی استان البرز به ارائه نقطه نظرات و نیز طرح مشکلات خود پرداختند و مدیران کشوری و استانی بانک سپه نیز راهکارهای لازم برای حل مشکلات و تعامل بیشتر با بخش تولید را ارائه و سوالات مطروحه را پاسخ گفتند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.