خط کشی 670 کیلومتر از راه‌های البرز

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون 670 کیلومتر از راه‌های البرز خط‌کشی شده است، گفت:این پروژه با صرف هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اجرا شده است.

به گزارش پایگاه خبری همگم با البرز مرتضی داودی با بیان اینکه خط‌کشی راه‌ها از مقرون به صرفه‌ترین علائم ایمنی هستند چون مستقیما در دید راننده قرار دارند، اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی، هدایت وسایل نقلیه و کاهش میزان تصادفات رانندگی از ابتدای سال تاکنون خط‌کشی   670 کیلومتر از راه‌های استان شامل آزادراه‌، بزرگراه، و راه‌های اصلی، فرعی و روستایی، انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال برای خط کشی راه‌های روستایی و فرعی استان اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و 500 میلیون تومان درنظر گرفته شده است، افزود: از این مبلغ سه میلیارد و 200 میلیون تومان تخصیص داده شده است و به عبارتی تاکنون حدود 42 درصد از اعتبارات برای خط کشی راه‌های استان محقق شده است.

این مسئول با تاکید براینکه محورهای پرتردد استان در اولویت خط کشی هستند، گفت: خط‌کشی‌ها با استفاده از توان اکیپ‌ امانی اداره‌کل و پروژه‌های پیمانکاری انجام می‌شود.

داودی در پایان با بیان خط‌کشی راه‌های استان به طور معمول یکبار در سال انجام می‌شود،عنوان کرد: عدم عبور وسایل نقلیه ازروی خطوط به‌خصوص در ساعات اولیه بعد از اجرای عملیات خط‌کشی، نقش موثری در ماندگاری خطوط و نقوش ترافیکی دارد لذا از رانندگان می‌خواهیم نسبت رعایت این مهم توجه لازم را داشته باشند و در بین خطوط حرکت کنند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.