دستور ویژه برای دستگیری عوامل تیراندازی و قتل در پارک پامچال کرج

فرمانده انتظامی البرز درخصوص تیراندازی پارک پامچال منطقه شاهین ویلای کرج که منجر به قتل یک نفر شد، دستور ویژه و سریع دستگیری عاملان را صادرکرد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز سردار عباسعلی محمدیان اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری مسلحانه در پارک پامچال منطقه شاهین ویلا و فوت یک نفر در این حادثه، بلافاصله ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل و برابر تحقیقات میدانی صورت گرفته مشخص شد که یکی از شهروندان هدف گلوله راکب یک موتور سیکلت قرارگرفته است و راکب با همدست خود بلافاصله از محل متواری شدند.

سردار محمدیان خاطرنشان کرد: برابر بررسی های به عمل آمده اختلاف حساب سبب این حادثه شده و تلاش برای دستگیری عوامل این حادثه از نخستین لحظات وقوع آن در دستور کار پلیس آگاهی است.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه جزئیات این حادثه به زودی اطلاع رسانی خواهد شد، گفت: درگیری و سرقت های مسلحانه موجب تشویش اذهان عمومی شود که خط قرمز پلیس است و شهروندان بدانند که با عاملان این حادثه برخورد جدی خواهد شد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.