تعداد نمازخانه های بین راهی البرز افزایش پیدا می کند

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز گفت: تعداد نمازخانه های بین راهی البرز افزایش پیدا می کند.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج حجت السلام والمسلمین ابولفضل مرادی ظهر امروز در نشست خبری که با اصحاب رسانه در سالن جلسات ستاد اقامه نماز ایتان برگزار شد، با اشاره به اینکه هر ساله 4 شورای اقامه نماز در استان برگزار می شود، اظهار داشت: اولین اقامه نماز دراستان برگزار و مصوبات ان در استان وشهرستان اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه براساس تفاهم نامه ستاد اقامه نماز کشور با وزارت راه وشهرسازی در راه های مواصلاتی البرز به فاصله هر ۵۰ کیلومتر تلاش می شود نمازخانه و رفاهیات احداث شود، افزود: در حال حاضر درجاده چالوس چهار نمازخانه و در اتوبان تهران – قزوین نیز چهار نمازخانه وجود دارد که تحت نظارت هستند.
حجت اسلام مرادی با بیان اینکه با همکاری مجمع خیرین مسجد ساز براساس مصوبات شورای اقامه نماز استان البرز قرار است پنج مسجد جامع شامل مدرسه و درمانگاه راه اندازی شود، عنوان کرد: از برنامه های مهم ستاد اقامه نماز برنامه فجر تا فجر است که با همکاری نهادها و دستگاه های اجرایی فرهنگی در قالب های علمی و پژوهشی که شامل پایان نامه ها ، فرهنگی و ادبی شامل کلیپ ،موشن گرافی ، پویانمایی وغیره است در دستور کار قرار دارد ومورد توجه است.

مدیرستاد اقامه نماز استان البرز با بیان اینکه ۲۰ دستگاه اجرایی عضو ستاد اقامه نماز هستند و مصوبات هم در قالب هم افزایی در امور فرهنگی است، تصریح کرد: ستاد تفسیراستان البرز با همراهی ستاد اقامه نماز استان در مساجد جامع ، رجایی شهر و رسول اکرم (ص) ظهرها محافل تفسیر های کوتاه کاربردی دین را دارند .

وی ادامه داد: با کمک شهرداری 2500سی دی در البرز استان البرز توزیع و 10 موشن گرافی کشوری تهیه و در تمام استانها پخش شده است.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.