۵۵ واحد صنفی غیرمجاز جمع‌آوری پسماند در کرج با ورود دادستانی پلمب شد

عاون دادستان عمومی و انقلاب کرج با اشاره به جمع‌آوری مراکز تجمیع زباله و ضایعات در منطقه پنج کرج در راستای احقاق حقوق عامه گفت: ۵۵ واحد صنفی غیرمجاز جمع‌‌آوری پسماند با ورود دادستانی پلمب شد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز محمد قیومی پیش از ظهر امروز با اشاره به جمع‌آوری مراکز تجمیع زباله و ضایعات در منطقه پنج کرج در راستای احقاق حقوق عامه اظهار داشت: با توجه به نارضایتی سکنه بلوار شهید ایرای کرج، 55 واحد غیرمجاز جمع‌آوری پسماند با ورود دادستانی پلمب شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب کرج بیان کرد: در پی تقاضاهای مکرر مردمی مبنی بر اینکه برخی افراد سودجو در منطقه پنج و محدوده خیابان شهید ایرانی نسبت به جمع‌آوری زباله اقدام می کنند دادستانی به این موضوع ورود کرد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب کرج با بیان اینکه با تجمیع زباله‌ها، بهداشت ساکنان منطقه به خطر افتاده بود و علی‌رغم هشدارها و تذکرات مکرر، اقدامی برای جمع آوری انجام نشد بیان کرد: جمع‌آوری واحدهای غیرمجاز در دو مرحله در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در فاز نخست که چند هفته قبل اجرایی شد، نسبت به رفع انسداد معابر اقدام و 29 واحد جمع‌آوری و به بقیه واحدها مهلت یک ماهه داده شد تا نسبت به جمع‌آوری اقدام کنند.

سرپرست دادسرای ناحیه 3 کرج با اشاره به دستور اکید رئیس کل دادگستری استان و دادستان عمومی و انقلاب کرج برای ساماندهی و جمع‌آوری مراکز تجمیع زباله‌ها، عنوان کرد: امروز با دستور قضایی صادر شده و با حضور فعال عوامل انتظامی و شهرداری کرج نسبت به جمع‌آوری 9 تن زباله و انتقال آن‌ها به حلقه دره اقدام شد و 55 واحد پسماند غیرمجاز نیز جمع‌آوری شد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.