کشف ۱۵۰ تن کالای اساسی احتکار شده در البرز

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی البرز از کشف بیش از ۱۵۰ تن کالای اساسی مصرفی احتکار شده طی چند روز اخیر در استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز سعید نوراللهی اظهار کرد: از مجموع کالاهای کشف شده طی یک هفته اخیر ۹۴ تن شکر بوده که ۸۴ تن آن مربوط به مصارف صنفی و صنعتی و ۱۰ تن دیگر مربوط به مصرف خانگی بوده است.

وی افزود: طی این مدت ۲۰ تن روغن خوراکی، ۳۶ تن آرد یارانه‌ای ، ۲۸ کارتن ماکارونی  و ۶۰۰ کیلوگرم برنج احتکار شده نیز از کشفیات طی چند روز اخیر در این استان است .

نوراللهی تاکید کرد: برای رسیدگی به تخلفات واحدهای صنفی،  طبق اصلاحیه آئین نامه سازمان تعزیرات حکومتی در تخلفات احتکار، گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور دیگر نیازی به احضار متهم و حضور وی در شعبه رسیدگی کننده نبوده و شعبه مبادرت به صدور رای می کند.

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز یادآورشد: اجرای طرح ویژه نظارت بر نظارت بر واحدها تولیدی و صنوف از هفته گذشته با محوریت احتکار کالاهای ضروری در استان البرز اجرایی شده و با هرگونه تخلف صنفی برخورد می‌شود.

وی یادآور شد: مردم درصورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند گزارش های خود را از طریق سامانه  ۱۳۵ برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی  این استان ارائه دهند.

http://پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.