۱۲۰ هزار شغل باید در استان البرز ایجاد شود

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: بر اساس سیاست‌های ابلاغی در حوزه اشتغال باید ۱۲۰ هزار شغل در استان البرز ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز عبدالله دارایی شامگاه دیشب در نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه تعاون،کار و رفاه اجتماعی که با حضور  چکشیان معاون فرهنگی اجتماعی وزیر کار در این اداره کل برگزار شد، با ارائه گزارشی از فعالیت‌های اداره کل در تمامی حوزه‌های تخصصی اظهار داشت: در استان البرز تعامل و هم‌افزایی مناسبی بین تشکلات کارگری، کارفرمایی، تعاونی و نیز شرکای اجتماعی و مدیران دستگاه‌های زیر مجموعه وجود دارد.

وی افزود: در تمامی برنامه‌ها و ماموریت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جهت خدمت به مردم به صورت منسجم و یکپارچه  فعالیت  انجام می‌شود.

سرپرست اداره کل تعاون ،کار  و رفاه اجتماعی استان البرز با بیان اینکه  ستاد ارتباطات مردمی در سفر یک روزه رئیس جمهور به استان البرز پاسخگوی مطالبات مردمی بود بیان کرد: برنامه‌های هفته کارگر براساس شیوه‌نامه ابلاغی وزارت کار و با حضور تمامی تشکل‌های کارگری و شرکای اجتماعی برگزار می‌شود  و برنامه‌هایی مانند گلباران مزار شهدا، برگزاری جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید، دیدار با مسئولان استانی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی متنوع برای جامعه کارگری، دیدار با خانواده شهدای کارگر و حضور استاندار البرز در واحدهای تولیدی و تقدیر از کارگران و در استان صورت می‌پذیرد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های حوزه اشتغال استان گفت: امسال 120 هزار فرصت شغلی برای استان البرز معین شده است که بعد از استان تهران دومین استان به لحاظ تعهد اشتغال در کشور هستیم که امیدواریم با تلاش جمعی این میزان را در سال 1401 محقق کنیم.

دارایی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کار شایسته در حوزه اجتماعی و فرهنگی ابراز کرد: از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که از بزرگان عرصه فرهنگ کشور هستند انتظار داریم تا با تدوین برنامه فرهنگی مناسب و همچنین استفاده از ظرفیت‌های رسانه ملی، رسانه‌ها و ایجاد محتواهای اطلاع‌رسانی وجهه فرهنگی وزارتخانه و نیز بسترهای لازم برای ترویج فرهنگ کار شایسته را بیش از پیش به جامعه نشان دهند تا جامعه کارگری در این زمینه آگاهی بیشتری کسب کنند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.