۱۰۷۴ میلیارد تومان برای نوسازی و تجهیز مدارس استان البرز اختصاص یافت

استاندار البرز با بیان اینکه شرایط البرز و فقر در سرانه‌های آموزشی، کمبود فضای آموزشی استان مورد توجه ویژه رئیس جمهور قرار گرفت، گفت: هزار و ۷۴ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی و تجهیز و ارتقا زیرساخت‌های این بخش اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج، مجتبی عبداللهی در جلسه ساخت 200 مدرسه در استان که ظهر امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به برکات سفر رئیس جمهور و نگاهی که به سرانه‌های آموزشی و پرورشی استان معطوف شد، اظهار داشت: طبق تاکیدات رئیس جمهور  و اعتباراتی که به این بخش صورت گرفت باید به جد درصدد ارتقا زیرساخت های آموزشی استان باشیم.

وی ادامه داد: بر این اساس هزار و 74 میلیارد تومان برای نوسازی و تجهیز مدارس استان اختصاص یافته و رئیس جمهور  تاکید داشتند که با راه اندازی نهضت مدرسه سازی در استان و جلب حمایت خیرین، عملیات اجرایی پروژه ساخت 100 مدرسه در البرز آغاز شود.

عبداللهی گفت: باید جانمایی مدارس هر چه سریع با همکاری فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها و دستگاه‌های مربوطه صورت گیرد تا با مشارکت خیرین نسبت به احداث مدارس اقدام شود.

وی افزود: البرز برای رسیدن به شرایط نرمال آموزشی به 550 مدرسه نیاز دارد که برای تحقق این امر گام به گام پیش می رویم.

استاندار البرز، گفت: بر این اساس ساخت 200 مدرسه در افق 3 ساله استان طی مشارکت دولت و خیرین در دستور کار قرار دادیم که در فاز اول عملیات اجرایی 100 مدرسه آغاز  می‌شود.

 

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.