۲۰ تخت به بیمارستان البرز اضافه می شود.

سرپرست مدیریت درمان و تامین اجتماعی استان البرز گفت: وزارت بهداشت موافقت کرد که ۲۰ تخت به بیمارستان البرز اضافه شود.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج،داریوش طاهرخانی سرپرست  مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در حاشیه سفر رئیس جمهور به البرز در جمع خبرنگاران گفت:  در حال حاضر ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان در حال خدمات رسانی به بیمه شدگان هستند؛بیمارستان ۳۷۰ تختخوابی البرز واقع در کرج و بیمارستان ۳۲ تختخوابی واقع در هشتگرد با تمام ظرفیت در حال ارائه خدمات هستند.

طاهرخانی با بیان این مطلب که دی کلینیک فاز۴ مهرشهر به عنوان یک مرکز جراحی محدود با ۱۰ تخت در حال ارائه خدمات چشم پزشکی است، افزود: پلی کلینیک تخصصی شهید بهشتی در کرج و دیگری در  فردیس در بخش سرپایی در حال ارائه خدمات هستند.

سرپرست مدیریت درمان و تامین اجتماعی استان در ادامه به توقف ارائه خدمات در کلینیک حصارک اشاره کرد و گفت: اواخر سال گذشته خدمات‌دهی در  این کلینیک به علت نشست ساختمان متوقف شده که در حال جابجایی این مکان هستیم و امیدواریم با جابجایی این کلینیک به مکان دیگر به زودی خدمات رسانی به بیمه شدگان در این منطقه از سر گرفته شود.

طاهرخانی اظهار کرد: ۲ درمانگاه در سطح استان در نظر آباد و اشتهارد و یک مرکز تخصصی دندانپزشکی در کرج نیز در حال ارائه خدمات هستند.

سرپرست مدیریت درمان و تامین اجتماعی استان در ادامه این گفتگو به طرح توسعه ارتقا اشاره کرد و تصریح کرد: همکاران ما در درمانگاه نظرآباد به‌صورت صبح و عصر در حال خدمات‌رسانی هستند که امیدوارم با همکاری مدیریت شهری نظرآباد در باب اهدا زمین ، این درمانگاه را به پلی کلینیک تخصصی ارتقا دهیم؛ با رایزنی های صورت گرفته مقرر شد تخت های بیمارستان ۳۲ تختخوابی هشتگرد را به تخت های بیشتر مجهز کنیم و همچنین در اسفندماه وزارت بهداشت موافقت کرد که ۲۰ تخت به بیمارستان البرز اضافه شود.

طاهرخانی با اشاره به اینکه برخی از افراد بیمه شده یا مستمری بگیر استان های دیگر هستند ولی خدمات درمانی را در البرز دریافت میکنند، ادامه داد: افرادی در تهران مشغول به فعالیت هستند ولی خانواده هایشان در کرج ساکن هستند و خدمات را در البرز دریافت می‌کنند که این امر باعث شده تعداد کسانی که در البرز حق بیمه پرداخت می‌کنند با کسانی که خدمات می‌گیرند متفاوت باشد‌.

سرپرست مدیریت درمان و تامین اجتماعی استان با بیان این مطلب که برخی از افراد بیمه شده برای دریافت خدمات مورد نیاز دچار مشکل هستند، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت مشخص ارائه خدمات توسط متخصصین مستقر در مراکز تامین اجتماعی جهت ویزیت بیمار ، متاسفانه برخی از نیازمندان واقعی خدمات تخصصی موفق به دستیابی به خدمات مورد نیازشان نمی شوند و این در حالی است که برخی از افرادی که نوبت ویزیت تخصصی دریافت کرده اند ، اساسا نیازی به خدمت تخصصی نداشته اند  و با ویزیت پزشک عمومی قابل درمان بوده اند و این نوبت گیری اشتباه حق بیماری را که واقعا نیاز به پزشک متخصص دارد ، تضییع می‌کند که تنها راه حل برون رفت از این مشکل اخذ نوبت های تخصصی در قالب نظام ارجاع است.

وی افزود: اگر نظام ارجاع به صورت کامل عملیاتی شود ، هر شخص خدمت مورد نیاز خود را دریافت خواهد کرد .

طاهرخانی با بیان اینکه انجام صحیح سیستم ارجاع مستلزم همکاری دو جانبه مردم و همکاران بنده است، گفت: این امر مدتهاست که در سازمان تامین اجتماعی در حال اجرا است و باید با اطلاع رسانی و فرهنگسازی مناسب به سمتی برویم که همه به خدمت مورد نیاز خود برسند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.