گازدار شدن فاز توسعه شهرک صنعتی اشتهارد در ایستگاه پایانی

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز از اتصال قریب الوقوع فاز توسعه شهرک صنعتی اشتهارد به شبکه گاز سراسری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز حمیدرضا عقاب نشین صبح امروز در جمع خبرنگاران استان البرز اظهار داشت: از مهر ماه سال گذشته عملیات اتصال فاز توسعه شهرک صنعتی اشتهارد به گاز سراسری در دستور کار قرار گرفت و علیرغم تمامی مشکلات با جدیت، دنبال شد.
وی ادامه داد: یکی از دغدغه های اصلی ما علاوه بر اینکه خود را متعهد به صنایع می دانیم تا نیازهای زیرساختی آنها را مرتفع کنیم این بود که در صورت تاخیر در پروژه قطعاً با هزینه های مازاد مواجه می شدیم به همین علت اتمام پروژه برای ما از اولویت بالایی برخوردار بود.

بنا به گفته این مقام مسئول، عملیات گازرسانی فاز توسعه شهرک صنعتی اشتهارد که موسوم به فاز پنج این شهرک است با صرف هزینه ای بالغ بر 106 میلیارد ریال به سرانجام رسیده و بزودی این فاز از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهد شد.

«عقاب نشین» خاطر نشان ساخت: برای خط تغذیه گاز رسانی دو هزار و 700 متر و برای خط شبکه، 17 هزار متر لوله گذاری انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز ضمن اشاره به چالش های متعدد در این زمینه تصریح کرد: علیرغم مشکلات متعدد این پروژه در موعد مقرر خود به ثمر رسید چرا که اولاً انجام شایسته تعهدات برایمان مهم بود و ثانیاً اگر به هر علتی پروژه به سال بعد موکول می شد این امکان وجود داشت که حدود 90 درصد به قیمت تمام شده ما افزوده شود.

این مسئول در خاتمه اظهار داشت: برای گاز فاز توسعه شهرک صنعتی اشتهارد دو ایستگاه تقلیل فشار نوع TBS با ظرفیت 20 هزار و 10 هزار متر مکعب بر ساعت، راه اندازی شده است.

گفتنی است استفاده صنایع از گاز طبیعی دارای مزیت هایی چون سازگاری با محیط زیست، دسترسی بالا و قیمت به صرفه است.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.