۲۱ سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی فردیس دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۲۱ سارق وکشف ۱۲۴ فقره انواع سرقت در این طرح خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز سرهنگ کامران ملکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران البرز اظهار داشت: در راستای اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان فردیس به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در اجرای این طرح، مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد فعالیت افراد سابقه دار حوزه موفق به شناسایی و دستگیری ۲۱ سارق شده و در تحقیقات صورت گرفته از آن ها تا کنون ۱۲۴ فقره انواع سرقت کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اشاره به کشف تعدادی اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان، اظهار کرد: هشت نفر نیز در رابطه با فروش مواد مخدر دستگیر و بیش از ۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این طرح کشف شد.

این مقام انتظامی از جمع آوری و تحویل ۱۰معتاد متجاهر به مراکز بازپروری در این طرح خبر داد و افزود: همچنین در این طرح از ۸۲ واحد صنفی بازدید و برای ۲۲ واحد صنفی اخطاریه پلمب صادر شد.

سرهنگ ملکی در پایان گفت: اجرای اینگونه طرح ها توسط پلیس فردیس پر قدرت ادامه خواهد داشت و به شهروندان اطمینان خاطر می دهیم اجازه جولان به هنجارشکنان و مخلان امنیت شهروندان نخواهیم داد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.