خیرین برای اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه وارد میدان شوند

استاندار البرز با بیان اینکه اجازه نفوذ و سو استفاده دشمنان برای تشویش اذهان عمومی ندهیم، گفت: خیرین برای اجرای پروژه‌های عام المنفعه وارد میدان شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج مجتبی عبداللهی در نشست مجمع عمومی اتاق اصناف استان که ظهر امروز در محل اتاق اصناف البرز برگزار شد، با تقدیر از صنوف به دلیل همراهی با سیاست‌های ستادهای استانی و کشوری مقابله با کرونا ، اظهار داشت: اصناف در روزای سخت شیوع کرونا بسیار همراهی کردند و هر گاه نیاز بود بدون هیچ چشمداشتی دولت را حمایت کردند.

وی ادامه داد: کسبه به معنای حقیقی حبیب خدا هستند و این جایگاه، آنها را نزد مردم عزیزتر کرده است و همواره در بحران‌های بزرگ و مشکلات کوچک در محله ها، نقش ریش سفید و گره گشا را داشته اند.

عبداللهی، گفت: از فعالیت خیرین اصناف با خبر هستم و می‌دانم که بسیاری از کسبه به صورت انفرادی و گمنام نیز کارهای خیر بزرگی را انجام می‌دهند.

وی افزود: اکنون از خیرین صنوف درخواست دارم که با انرژی و توان بیشتری برای کمک به مردم و حتی کمک به دولت برای اجرای پروژه‌های عام المنفعه حاضر شوند.

استاندار البرز با اشاره به سیاست‌های اصلاحی دولت در خصوص ارز ترجیحی، افزود: این اقدام قرار است که با هدف ساماندهی درآمدهای کشور و توجه بیشتر به دهک های پایین جامعه صورت پذیرد و مدت ها است که توسط سران قوا مورد تایید است.

عبداللهی گفت: باید مردم را از مزایای این طرح با خبر کنیم و با اشراف و آگاهی کامل بر این روند، اجازه نفوذ و سو استفاده دشمنان برای تشویش اذهان عمومی ندهیم.

وی افزود: کسبه همواره افرادی منصف و مردمدار هستند و نباید بپذیرند که عده ای قلیل با اقداماتی خلاف انصاف و قانون موجب نگرانی مردم شوند.

استاندار البرز گفت: ما به کسبه اعتماد داریم چراکه آنها از جنس مردم هستند و به طور قطع شرایط را درک می‌کنند و به گونه ای عمل می کنند که مردم رضایتمند باشند.

وی افزود: در این نشست نماینده‌های اتحادیه‌ها مسائل و موضوعات خود را مطرح کردند که به طور قطع مورد رسیدگی قرار می گیرد و تا جای ممکن برای تسهیل در امور کسبه اقدام می کنیم.

عبداللهی گفت: دیدار های چهره به چهره با مردم را طبق روال هر هفته روزهای سه شنبه برگزار می کنیم و کسبه نیز می توانند حضور پیدا کنند و مشکلات خود را بیان کنند.

وی افزود: بی شک با گروه های مختلف صنفی نشست های دوره ای برگزار می کنیم و با تمام توان سعی در حل مشکلات اصناف و مردم تلاش می کنیم.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.