مراسم ۹ دی برگزار می‌شود

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز از برگزاری مراسم بزرگداشت ۹ دی‌ماه در استان خبر داد و گفت: این برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

حسین کاشانی‌پور در گفت و گو با خبرنگار همگام با البرز با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت ۹ دی‌ماه در استان اظهار داشت: این تجمعات و آئین‌های بزرگداشت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با شکوه هرچه تمام‌تر در مصلای کرج و سایر شهرستان‌ها برگزار شده تا این مناسبت‌های ارزشی و انقلابی گرامی داشته شود.

وی افزود: مردم ایران در ۹ دی برای همیشه به فتنه‌گری‌های عوامل داخلی و خارجی پایان داده و زمینه دفاع همه‌جانبه را از خط ولایت و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری به وجود آوردند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز، گفت: امسال برنامه‌های گرامیداشت ایام دی‌ماه با ایام فاطمیه هم مصادف شده که در بزرگداشت این ایام تلاش خواهد شد تا در مناطق مختلف استان نشست‌های بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی به عموم مردم برگزار شود.

کاشانی‌پور بیان کرد: در کنار برگزاری آئین تجلیل و تکریم از حماسه‌آفرینان ۹ دی و گرامیداشت برنامه‌های این ایام، تلاش بر این خواهد بود تا در سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های بزرگداشتی برگزار و یاد و خاطره سیدالشهدای مقاومت گرامی داشته شود.

وی تصریح کرد: تلاش بر این است تا در مناطق مختلف استان در صورت مساعد بودن شرایط جوی برنامه‌ها در فضاهای آزاد برگزار شود که در غیر این صورت عمده تجمعات در مصلی و به صورت باشکوه به انجام خواهد رسید.

این مسئول تصریح کرد: در گرامیداشت این ایام در کنار همراهی با اقشار مختلف مردم، سعی خواهیم کرد تا ماهیت نظام استبدادی را در توطئه رنگارنگ علیه جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه تبلیغات منفی رسانه‌ای و هیاهوی روانی مورد بررسی قرار داده تا نسل آینده را بیشتر با ابعاد این تلاش مذبوحانه دشمن آشنا کنیم.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.