اکومال با بدهی ۴۷ میلیاردی ابر بدهکار شهرداری فردیس محسوب می شود

مجموعه اکومال با بدهی ۴۷ میلیاردی ابر بدهکار شهرداری فردیس محسوب می شود و با گذشت سه سال هنوز نسبت به بدهی خود به شهرداری فردیس هیچ گونه اقدامی نکرده است .

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج محمدرضا آژیر در صحن علنی شورای شهر فردیس با اشاره به( پلمپ بل سنتر کرج به علت بدهی توسط شهرداری کرج )اظهار داشت: مجموعه اکومال با بدهی ۴۷ میلیارد تومانی ابر بدهکار شهرداری فردیس محسوب می شود و با گذشت سه سال هنوز نسبت به بدهی خود به شهرداری فردیس هیچ گونه اقدامی نکرده است .

وی افزود: بی ارزش شدن مبلغ ریالی نسبت به بدهی اکومال که ۱۰ هزار متر مربع می بایست در تملک شهرداری فردیس قرار می گرفت و اکومال نسبت به خرید اراضی پیشنهادی از سوی مدیریت شهری اقدام میکرد که تا کنون این اتفاق نیفتاده است .

سرپرست شهردار فردیس  با اعتراض به بدهکاری اکومال به شهرداری فردیس و تضیع حقوق شهروندان فردیسی عنوان کرد: مدیریت شهری از پس هیچ گونه همکاری با اکومال نخواهد کرد و مدیران این سازمان حق شرکت در مراسماتی را که در سالن اجتماعات و مجموعه سینمایی اکومال برگزار می شود را ندارند و از پس مدیریت شهری جهت برپایی مراسمات خود از سالن این مجموعه استفاده نخواهد کرد بلکه از ظرفیت های شهرداری و حتی فضای رو باز برنامه های خود را اجرا می کند .

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.