مرکز استان و شهرستان‌ها همگی به برگزاری‌ برنامه‌های یوم الله 13 آبان با رعایت پروتکل‌ها در فضای باز می‌پردازند

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز بسیاری از پیشرفت‌ها در ایران را به واسطه استکبار ستیزی دانست و گفت: ایران پرچمدار سلطه ستیزان جهان است و باید این مسیر را ادامه دهد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج حسین کاشانی پور در نشست خبری که ظهر امروز به مناسبت یوم الله 13 آبان برگزار شد اظهار داشت: ما توانسته‌ایم کشوری را که جز شرارت از آن ندیده‌ایم با بیداری از کشور اخراج کنیم  اگر حضور آمریکا در لانه جاسوسی اتفاق نمی‌افتاد شاید انقلاب ما تا به امروز نمی‌رسید. هر جا ظلمی می‌بینیم زیر چتر حمایتی آمریکا است.

وی با اشاره به اینکه  ۱۳ آبان در برگیرنده سه واقعه بسیار برجسته است، افزود:  تبعید امام خمینی در سال ۴۳ که تحت نفوذ آمریکا صورت گرفت، شهادت ۶۵ نفر از  دانش آموزان و دانشجویان مقابل دانشگاه تهران در روز سیزده آبان ۵۷ که باز هم به دستور آمریکا با برخورد نظامی رژیم شاه مواجه شدند و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان انقلابی در سال ۵۸ ، سه واقعه تاریخیست که باعث شده که ۱۳ آبان نقطه عطفی برای آگاهی آحاد جامعه و بیداری در مقابل استکبار باشد.

وی با اشاره به برنامه‌های این روز در البرز گفت: مرکز استان و شهرستان‌ها همگی به برگزاری‌ برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌ها در فضای باز می‌پردازند.

به گفته وی مصلی کرج با سخنرانی سخنگوی سپاه پاسداران و برنامه‌های متنوع میزبان آحاد مردم در یوم‌الله ۱۳ آبان خواهد بود. این مراسم در شهرستان فردیس با سخنرانی امام جمعه این شهرستان در مصلی، شهرستان نظرآباد در جوار مزار شهداری گمنام نظرآباد، شهرستان طالقان با سخنرانی نماینده مردم در مجلس در میدان شهید فلاحی،  در چهارباغ با سخنرانی امام جمعه شهرستان در مدرسه شهید کمالیزاده  و همینطور در اشتهارد و ساوجبلاغ با شور حسینی و نوای هیهات من الذله استکبار ستیزان غیور ایرانی برگزار می‌شود.

وی نواختن زنگ استکبار ستیزی در دبیرستان شهیدستان، گلباران مزار شهداری دانش آموز، اردوی یک روزه بازدید از لانه جاسوسی، نشست‌های بصیرتی و روشنگری با موضوع استکبار ستیزی، پویش کشوری دنیای بدون آمریکا و … دیگر را از برنامه‌های محوری برای دانش آموزان در این روز برشمرد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.