رسیدگی به مشکلات سازندگان در اولویت باید قرار گیرد

اصلی ترین منبع درآمد شهرداری، سازندگان هستند و باید پیگیری مشکلات آنها در اولویت قرار گیرد چرا که سرنوشت حداقل ۱۰۰ عنوان فعالیت شغلی زیر مجموعه صنعت ساختمان سازی تحت تاثیر آنها قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج ملیحه اکبری در جلسه شورای شهر فردییس در جمع  سازندگان اظهار داشت: با التفات بر اینکه سرنوشت حداقل ۱۰۰ عنوان فعالیت شغلی به فعالیت های صنعت ساختمان سازی گره خورده است و از طرفی عوارض های پرداختی از سوی سازندگان اصلی ترین منبع درآمدی شهرداری فردیس محسوب می گردد لذا مدیریت شهری وظیفه دارد که وقت بیشتری را در راستای رفع دغدغه های سازندگان اختصاص دهد.

وی با اشاره به مشکلات موجود در سر راه  سازندگان املاک قولنامه ای ،افزود : با توجه به مشکلات پیش رو‌ ادامه کار برای این دست از تولیدکنندگان ساختمانی ناممکن شده و جهت جلوگیری از هرگونه تخلف ساختمانی که از اهداف بازدارنده مدیریت شهری نیز می باشد شهرداری ملزم به پیگیری موضوع مطروحه و مشکلات آنها بوده و می بایست در راستای حل آن با هم اندیشی با دستگاه های نظارتی و قضایی اهتمام بیشتری ورزیده و نسبت به رفع آن اقدام نماید.

نماینده منتخب مردم شریف فردیس در ادامه در راستای حمایت از تولید کنندگان داخلی و سازندگان بیان کرد:لزوم حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تقویت اشتغالزایی متناسب با یکدیگر امری ضروری و مهم است .
وی در ادامه افزود: شورای انقلابی فردیس آمادگی شنیدن مطالبات سازندگان را دارد و جهت پیگیری درخواست های قانونی و مطالبات به حق آنها در چارچوب ضوابط و مقررات از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد کرد.
دبیر شورای شهر ، تصریح کرد : انتظار می رود سازندگان نیز با پای بندی به قوانین و مقررات موجود بتوانند تعاملی دوجانبه را اجرایی نموده تا طرفین از یکدیگر منتفع گردند.
اکبری اظهار امیدواری کرد شهرداری فردیس با در نظر داشتن اهداف والای برنامه ششم توسعه و رعایت ضوابط و مقررات قانونی بتواند مشکلات این عزیزان را که از قشر سازنده وتولید کننده شهر فردیس محسوب می شوند را سریع تر مرتفع سازد.

اکبری عضو شورای اسلامی شهر در پایان گفتگو در جمع سازندگان ، تصریح کرد : انتظار می رود سازندگان نیز با پای بندی به قوانین و مقررات موجود بتوانند تعاملی دوجانبه را اجرایی نموده تا طرفین از یکدیگر منتفع گردند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/الناز کوهزاده

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.