بهبود شرایط مالی مردم، رونق اقتصاد هنر را رقم می زند

رئیس کمیسیون شهرهوشمند،اقتصاد شهری و مشارکتهای شورای شهر کرج گفت: شهر کرج همانطور که میزبان اقوام مختلف است می تواند میزبان فرهنگ ها، آیین ها و هنرهای مختلف کشور هم باشد و صنایع دستی تافته ای جدا از فرهنگ و هنر نیست.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج عمار ایزدیار در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنایع دستی که در پارک ایران کوچک برگزار شد، اظهار داشت: شهر کرج میزبان اقوام مختلف است و ما به همین دلیل آن را “ایران کوچک” می نامیم. این شهر می تواند میزبان فرهنگ ها، آیین ها و هنرهای مختلف کشور هم باشد و صنایع دستی تافته ای جدا از فرهنگ و هنر نیست.

وی افزود: استان البرز این قابلیت را دارد که میزبان صنایع دستی کشور از تمام اقوام و فرهنگ ها باشد. اگر بر روی این موضوع کار شود دسترسی به آن بسیار راحت تر خواهد بود، چون در شهرمان از همه اقوام داریم.

عضو شورای شهر خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم با محوریت پارک ایران کوچک این میزبانی را کمی توسعه ببخشیم و اصطلاحا در کشور جا بیندازیم می توانیم شاهد رونق اقتصادی در این حوزه باشیم.

ایزدیار گفت: شاید شرایط اقتصادی مردم کمی نسبت به گذشته ضعیف تر شده و سهم سبد آن ها نسبت به خرید در حوزه فرهنگ، هنر و صنایع دستی کاهش پیدا کرده است، اما با تدابیر و اقداماتی که دولت آقای رئیسی انجام خواهد داد مقداری شرایط اقتصادی مردم بهتر می شود و قطعاً شاهد شکوفایی اقتصاد هنر و صنایع دستی هم خواهیم بود.

وی در پایان با اشاره به نمایشگاه صنایع دستی در پارک ایران کوچک خاطرنشان کرد: از مجموعه مدیریت شهری تشکر می کنیم که این بستر را در این پارک آماده کردند و شاهد استقبال بی نظیر شهروندان هستیم، امیدواریم شهروندان ما فقط بازدید نکنند و از جهت حمایت، خرید هم انجام دهند و به شکوفایی هنر و به ویژه صنایع دستی کمک کنند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.