مسابقه یک ضربی مینی گلف با حمایت انجمن دوستی ایران و کوبا برگزار شد

به مناسبت هفته تربیت بدنی مسابقه یک ضربی، تمرین و آموزش گلف برای علاقمندان به این رشته ورزشی در مجموعه انجمن دوستی ایران و کوبا(کلوپ کوبا) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج، رضا عباس زاده بعذ از ظهر امروز در حاشیه برگزاری این مسابقه اظهار داشت: با حمایت مجموعه انجمن دوستی ایران و کوبا با مدیریت هادی خوانساری این سری از مسابقات برگزار شده و خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی ورزشکاران و علاقمندان به این رشته ورزشی مواجه شد.

وی افزود: بردن ورزش گلف در مجموعه های این چنینی که دارای جذابیت های خاص فرهنگی و هنری می باشد بدون شک سبب خواهد شد که گلف به خانه های همه مردم و شهروندان رفته و به عنوان ورزشی خاص که متعلق به افراد مرفه است نگاه نشود چرا که اصلا چنین تصوری درست نبوده و این ورزش جزو ارزان ترین و اسلامی ترین ورزش هایی است که وجود داشته و می تواتند ابزار آن تا سالیان متمادی برای افراد و علاقمندان به این ورزش در سطح ورزش و خانواده ها عمر کند.

وی ضمن تشکر از مدیریت انجمن دوستی ایران و کوبا و حمایت های این مجموعه از ورزش گلف استان بیان کرد: بدون شک وجود چنین مجموعه هایی در سطح استان و نگاه فرهنگی و ورزشی این مجموعه سبب توسعه و گسترش روزافزون این ورزش در میان مردم خواهد شد و از سویی دیگر برای جامعه ورزشی استان مایه مباهات است که مجموعه های فرهنگی خود را جدای از فعالیت ها و نگاههای ورزشی نمی دانند و امیدوارم چنین نگاههایی بیشتر در بین دیگر مجموعه ها شکب گیرد.

وی در آخر اعلام کرد: در این مسابقه به ترتیب کیان حسینی، پیمان حسینی و محسن جلالوند حایز رتبه های اول تا سوم شدند که هدایای ارزشمندی از سوی مجموعه انجمن دوستی ایران و کوبا اهدا گردید.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.