تلاش در مسیر خادمی مقدمه نزول نصرت الهی است

فرمانده سپاه البرز گفت: امسال با شرایط شیوع ویرورس منحوس کرونا به برکت اراده و اندیشه متعالی شما خادمین سرافزاز شدیم، کار کردن در این دستگاه کار ما نیست؛ ما وسیله هستیم، کسی که هدایت می کند و به سرآنجام می رساند، فرد دیگری است.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج سردار حیدرنیا  بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان البرز ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک ربیع الاول در آئین تجلیل از خادمیاران موکب امام حسن محتبی(ع) در کربلای معلی، اظهار داشت:قطعا نام افراد خادم زوار اهل بیت(ع) در لیست زوار امام نوشته خواهد شد، این راه فضلیت پربرکت است.

وی افزود:ما امسال با شرایط شیوع ویرورس منحوس کرونا به برکت اراده و اندیشه متعالی شما خادمین سرافزاز شدیم، کار کردن در این دستگاه کار ما نیست؛ ما وسیله هستیم، کسی که هدایت می کند و به سرآنجام می رساند، فرد دیگری است.

وی عنوان کرد:با شرایط وجود بیماری منحوس راه دشوار بود اما بدون برداشتن قدم راه طی نمی شود و خداوند در طی مسیر راه نصرت ها را به شما نشان می دهد، برکت کار برای سید الشهداء(ع) بسیار زیاد است.

وی اذعان داشت:ثواب خدمت رسانی به مردم و زوار اهل البیت (ع) در روزی و قسمت شما درج خواهد شد، هزینه کردن در دستگاه اهل البیت(ع) سرمایه گذاری است.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.