رسیدگی به درخواست ۷۵۵ نیازمند معرفی‌شده از دفتر مقام معظم رهبری

از ابتدای سال‌جاری تاکنون با بررسی درخواست ۷۵۵ نیازمند معرفی‌شده از دفتر مقام معظم رهبری مبلغ ۱۸میلیارد ریال وام و کمک بلاعوض توسط کمیته امداد البرز اعطا شد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج  ابوالفضل فلاح قنبری معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه درخواست وام، کمک بلاعوض، خدمات اشتغال، جهیزیه و درمان بیشترین فراوانی مطالبات مردمی را به خود اختصاص داده است. اظهار داشت: این نهاد درخواست‌های مساعدت ۷۵۵ نیازمند غیر مددجوی البرزی را که از دفتر مقام معظم رهبری معرفی‌شده بودند را بررسی و نهایتاً ضمن پرداخت ۱۸میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به ۲۳۳ نفر، کمک بلاعوض به ۶۸ نفر، تحت حمایت قرار دادن ۵۸ خانوار، ۷۰ خانوار نیز مشمول بهره‌مندی از تسهیلات اشتغال شدند..

فلاح قنبری بابیان اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی به مددجویان و سایر نیازمندان از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، بانک مهر و رسالت اعطا می‌شود افزود: تسهیلات این نهاد به مددجویان و نیازمندان ازلحاظ تضامین و مدارک موردنیاز نسبت به سایر بانک‌ها با ضوابط به‌مراتب آسان‌تری اعطا می‌شود.

ابوالفضل فلاح قنبری از آمادگی دفاتر ۱۳ گانه کمیته امداد وبیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری برای دریافت کمک‌های نقدی خبر داد و افزود: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق اسکن کد (QR درگاه پرداخت الکترونیکی)، شماره‌گیری تلفن گویای ۳۵۵۷ و واریز به شماره‌حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ نزد صندوق امداد ولایت البرز، نسبت به ارائه کمک‌های نقدی خود اقدام نمایند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.