لزوم افزایش سرعت عمل در رفع مشکلات مناطق کم برخوردار

نایب رئیس شوری اسلامی شهر کرج گفت رفع ریشه ای مشکلات شهروندان در مناطق کم برخوردار و برقراری عدالت اجتماعی باید هرچه سریعتر در دستور کار قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز علیرضا رحیمی محمودآبادی ظهر امروز در  بازدید و محله گردی ۴ ساعته از منطقه 6 اسلام آباد تا منطقه 1 پای گفتگوی صمیمانه شهروندان ، جوانان و معتمدین نشست و حل و فصل ریشه‌ای مشکلات مردم را ضروری خواند.

نایب رئیس شوری اسلامی شهر کرج افزود: کلید سرکشی محله گردی در محلات مناطق دهگانه شهرداری کرج زده شده و باید خدمات به صورت هدفمند انجام شود تا بخشی از مشکلات و دغدغه های شهروندان کاسته شود.

رحیمی، با بیان اینکه سرکشی به مناطق محروم و دیدن مشکلات مردم موجب می‌شود خدمات با صداقت و اعتماد به نفس بالاتری به آنان ارائه شود تصریح کرد: تسهیل تردد در معابر اسلام آباد، روکش آسفالت،پوشش کانال و هم سطح سازی پیاده رو ، قرائت خانه و تملک مسیر رینگ ۳۵ متری،احداث زمین ورزشی چند منظوره ، جدول کشی ،جمع آوری آب های سطحی، ایجاد فضای سبز ، جمع آوری نخاله و ضایعات و روشنایی معابر از جمله مواردی بود که در این بازدید 15دستور کار به سرپرست منطقه و قسمت های ذیربط شهرداری برای رفع مشکل ارجاع شد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.