فرصت ها را برای خدمتگزاری نظام و کسب رضایتمندی و رفاه مردم غنیمت می دانیم

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: فرصت ها را باید غنیمت شماریم و از کمترین زمان ها نیز برای کسب رضایتمندی و رفاه مردم و خدمتگزاری نظام استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج عزیزاله شهبازی در مراسم افتتاح پروژه های شهرستان طالقان که روز سه شنبه بمناسبت هفته دولت صورت گرفت، با اشاره به اینکه طالقان مهد و خاستگاه بسیاری از شخصیت های تاریخ ساز کشور همانند ابوذر زمان حضرت آیت الله طالقانی است، افزود: هفته دولت یادآور شهدای انقلاب اسلامی است که نام شهیدان رجایی و باهنر در بین آنها می درخشد.

وی افزود: شهید رجایی دولت خود را دولت مردمی نامید و کابینه خود را کابینه 36 میلیونی متشکل از تمامی آحاد مردم اعلام کرد.

شهبازی گفت: در هفته دولت امسال علیرغم مشکلاتی که ناشی از تحریم های ناجوانمردانه و شیوع کرونا، می شد، 216 پروژه در بخش های خصوصی و دولتی با اعتباری بیش از 2 هزار و 500 میلیارد تومان در استان البرز مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: بخشی از این پروژه ها نیز در شهرستان طالقان قرار دارد و در این میان جای دارد که از نماینده انقلابی و پرتلاش مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی قدردانی کنم.

استاندار البرز اضافه کرد: این شهرستان فاقد بیمارستان بود که چندی پیش عملیات اجرایی آن آغاز شد و امید است با پیگیری های فرماندار محترم هر چه سریع تر احداث شود.

وی با بیان اینکه راه هشتگرد-طالقان نیز پس از سال ها انتظار تکمیل شد و مورد بهره برداری قرار گرفت، گفت: روستاهای صعب العبور این شهرستان نیز یکی پس از دیگری از موهبت گاز برخوردار می شوند و این روند با سرعت ادامه دارد.

شهبازی افزود: دولت محترم سیزدهم نیز فعالیت خود را آغاز کرده و با سایر قوا همراهی بسیار خوبی دارد و با توجه به کابینه جوان، شایسته و پرانرژی این دولت، می توان آینده خوبی را متصور شد.

وی گفت: رییس جمهور محترم آیت الله رییسی با آغاز بسیار خوبی که داشتند و دیدار هایی که در جنوب کشور داشتند به جد درصدد رفع دغدغه های مردم و مطالبات بحق آنها هستند.

استاندار البرز افزود: فرصت ها را باید غنیمت شماریم و از کمترین زمان ها نیز برای کسب رضایتمندی و رفاه مردم استفاده کنیم.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.