پیشرفت 60 درصدی عملیات اجرایی آسفالت حفاظتی در آزادراه کرج- قزوین

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از پیشرفت 60 درصدی عملیات اجرای آسفالت حفاظتی در آزادراه کرج- قزوین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج  مجتبی حاجیان صبح امروز در جمع خبرنگاران استان البرز  اظهار داشت: این عملیات با هدف ارتقای ایمنی و افزایش ضریب اصطکاک، در 10 کیلومتر از آزادراه کرج – قزوین اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه آزاد راه کرج – قزوین یکی از سه محور پرتردد کشور است، ادامه داد: عملیات روکش آسفالت حفاظتی(میکروسرفیسینگ) که برای اولین بار در استان البرز درحال اجراست، ضریب ایمنی مسافران در تردد از این محور را به میزان قابل توجهی افزایش می‌ دهد و شاهد کاهش تصادفات رانندگی در این مسیر خواهیم بود.

این مسئول با اشاره به اعتبار تخصیص یافته برای این پروژه توضیح داد: مبلغ اولیه پیمان این پروژه 7و نیم میلیارد تومان بوده که تاکنون حدود یک میلیارد تومان آن جذب شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به پیشرفت فیزیکی قابل قبول این پروژه اضافه کرد: تاکنون 60 درصد از عملیات اجرای آسفالت حفاظتی در محدوده تعیین شده از آزادراه کرج- قزوین صورت گرفته و امیدواریم با تخصیص به موقع مابقی اعتبار، به زودی شاهد تکمیل این پروژه باشیم.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.