۳۱ طرح راهبر شغلی  برای ۲۰۰ مددجو

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز گفت:  در سه ماهه اول امسال در قالب ۳۱ طرح راهبر شغلی  برای ۲۰۰ مددجو اشتغال ایجاد شده است.

شاهین رضایی در گفت و گو با خبرنگار همگام با البرز  با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان با محوریت ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار از اولویت‌های اصلی کمیته امداد است، اظهار داشت: از آغاز طرح راهبری شغلی از سال ۹۸ تاکنون برای بیش از ۱۹۰۰مددجوی بیکار  بدون مهارت که به هر دلیل امکان فعالیت بیرون از منزل را نداشتند، اشتغال ایجاد شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز با بیان اینکه طرح راهبرهای شغلی توجه ویژه‌ای به خرید تضمینی محصولات و ایجاد اشتغال پایدار دارد، اضافه کرد:  در این طرح از ظرفیت بخش خصوصی و شرکت‌هایی که می‌توانند راهبری شغلی مددجویان کمیته امداد را نظیر قالیبافی، تراش سنگ‌های قیمی و …. عهده ‌دار شوند، استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست سال جاری در قالب ۳۱ طرح راهبر شغلی  برای ۲۰۰ مددجو اشتغال ایجاد شده، افزود : کارآفرینان موفق با ارائه آموزش‌های کاربردی اولیه و لازم به مددجویان و همچنین تامین مواد اولیه برای آنها زمینه تولید محصولات با کیفیت را فراهم می‌کنند.

این مسئول توضیح داد: محصولات تولید شده توسط مددجویان به صورت تضمینی از آنها خریداری می‌شود تا این افراد نگرانی از وضعیت فروش تولیدات نداشته باشند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.