اصحاب رسانه نباید اجازه ورود برخی را به خطوط قرمز بدهند

 فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه اصحاب رسانه در نوک پیکان حمله و دفع جنگ روانی دشمن هستند ، گفت:خبرنگاران وظیفه سنگینی در حفاظت از مرزهای فرهنگی این نظام دارند.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز  از  کرج،  علیرضا حیدرنیا در نشست با اصحاب رسانه با تسلیت فرارسیدن ایام محرم و تبریک روز خبرنگار ، اظهار داشت : قشر فرهیخته رسانه قشری  با کار و فعالیت با حساسیت  بالا و مخاطرات بسیار زیاد است. 

وی افزود: شغل خبرنگاری بسیار پربازده و در معرض دیده شدن است و سختی کار رسانه ده‌ها برابر دیگر  مشاغل است.

فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه  عرصه خبر و اطلاع رسانی عرصه سرنوشت سازی است ، بیان کرد:  در عصر اطلاعات و ارتباطات خبر رسانی و اطلاع رسانی درست و به موقع و واقع بینانه جزو وظایف و مسئولیت سنگین قشر عزیز و زحمتکش خبرنگار است.

سردار حیدرنیا با بیان اینکه اصحاب رسانه در نوک پیکان حمله و جنگ روانی دشمن هستند ، تصریح کرد: جبهه استکبار جنگ هوشمند و شناختی را علیه  ایران اسلامی شروع کرده است.

وی با بیان اینکه  خبرنگاران وظیفه سنگینی در حفاظت از مرزهای فرهنگی این نظام دارند،تصریح کرد: بنگاه های خبری دروغ پراکن غرب هر خبری ناصوابی را صواب مخابره می کنند و در صدد القای برخی شبهات و اخبار  دروغ هدفمند به مردم هستند.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایرام بعد از  چهل سال به جایگاه و منزلتی رسیده  که در مقابل همه جبهه کفر و استکبار قرار گرفته است، عنوان کرد: دشمن از هرگونه آسیب رسانی و ضربه زدن به نظام و انقلاب ابایی ندارد و دائم در حال کینه ورزی و دشمنی است و این دشمنی فزاینده نشان دهنده بزرگی این انقلاب است.

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه تداوم هر انقلابی به مراتب سخت تر از شعارهای اولیه انقلاب است، ادامه داد: همه جبهه کفر برای ضربه زدن به این انقلاب متحد شده و  و وظیفه اصحاب رسانه در مقابل جنگ روانی دشمن  در این زمان چند برابر می‌شود.

سردار حیدرنیا با بیان اینکه کم کاری و اهمال مدیران در انجام وظایف محوله باید بازگو شده و برای رفع ان مشکلات راهکار ارائه شود، گفت: در بیان انتقاد حتما جوانب  عدالت و انصاف  رعایت  شود.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه مردم ولی نعمتان انقلاب هستند و مسئولان باید تمام توان خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرند، تصریح کرد: مطالبات مردمی باید توسط رسانه‌ها از مدیران کم کار پیگیری شود.

وی با بیان اینکه در تمام دنیا برخی از موارد جز خطوط قرمز است که هیچ کسی حق عبور از خطوط قرمز را ندارد، گفت:  در هیچ کشوری اجازه نمی دهند که کسی از خطوط قرمز آنها عبور کنند.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه ولایت فقیه، سردار دلها شهید سلیمانی ، شهدا و بسیاری از موارد دیگر از جمله عزداری‌ها  و شعائر دینی جزو خطوط قرمز ماست ، افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه نباید اجازه ورود برخی را به خطوط قرمز بدهند و در مقابل آنها قد علم کنند.

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه دشمن به شدت از عاشورا می ترسد ، متدکر شد:   اصحاب رسانه و خبرنگاران  باید به دنبال تقویت روحیه و امید آفرینی و ایجاد همدلی  در جامعه باشند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/ شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.