عاملان نزاع خیابانی بخش چندار در ساوجبلاغ دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری عاملان درگیری و نزاع خیابانی در بخش چندار خبر داد و گفت: پلیس با هرگونه شرارت که موجب سلب آسایش مردم شود به شدت برخورد می کند.

علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار همگام با البرز در کرج اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری و نزاع خیابانی در بخش چندار، رو به روی سرم سازی بررسی موضوع سریعا در دستور کار ماموران کلانتری بخش چندار و پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری و پلیس اطلاعات به محل مورد نظر اعزام و در بررسی به عمل آمده مشخص شد افرادی به علت برخی اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر که منجر به ضرب و جرح طرفین شده است.

این مقام مسؤول بیان کرد: بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری چندار با همکاری پلیس امنیت عمومی شهرستان با انجام اقدامات پلیسی و تیراندازی هوایی تعداد ۷ نفر از عاملان اصلی درگیری را شناسایی و دستگیر کردند.

وی یادآور شد: در این درگیری ۱ نفر بدلیل مصدومیت و جراحت با سلاح سرد به مراکز درمانی منتقل و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سلیمانی اظهار کرد: پلیس ساوجبلاغ با هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی و همچنین با افرادی که بخواهند به هر دلیلی، اختلافات شخصی خود با دیگران را با ارتکاب اعمال مجرمانه و خشن پاسخ دهند به شدت برخورد و اجازه جولان و انجام رفتارهای هنجار شکن را به آنها را نخواهد داد.

۱۲۵ بیمار با علایم کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده اند

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.