استفاده از توانمندی های کشور برای حل مشکلات می تواند راهگشا باشد.

مدیر عامل شهرک صنعتی علم و فناوری خوارزمی ماهدشت کرج با اشاره به ظرفیت های استان البرز و کشور در بسیاری از بخش ها گفت: راهکار برون رفت از شرایط فعلی کشور به خصوص در بخش اقتصادی، تکیه هر چه بیشتر بر توان داخلی است.

میثم نیک نژادی در جمع خبرنگاران استان البرز اظهار داشت: در شرایط کنونی به نظر می رسد که در ابتدا گفت و گو با مردم و بعد از آن نیز اتکا به توان داخلی و استفاده از توانمندی های کشور برای حل مشکلات می تواند راهگشا باشد.

وی اضافه کرد: در مناطقی از جمله البرز از ظرفیت هایی مانند شهرک صنعتی ماهدشت برخوردار هستیم که از صنایعی بهره مند است که با توجه هر چه بیشتر به این ظرفیت ها می توان بخش زیادی از نیاز کشور را مرتفع و کشور را از واردات برخی کالاهای استراتژیک بی نیاز سازد.

 

نیک نژادی گفت: با توجه به بهره مندی استان و به دنبال آن کشور از چنین ظرفیت هایی انتظار ما به عنوان جامعه صنعتگران از رییس جمهوری منتخب این است که علاوه بر مطرح کردن صادقانه مشکلات با مردم راهکارها را نیز ارایه تا بتوان با یک همت جمعی بتوان قدم های بزرگی برای توسعه این مرز و بوم برداشت

.

شهرک صنعتی غیر دولتی ماهدشت در استان البرز به عنوان قطب تولید آرد کشور در سال ۹۷ مجوز پروانه بهره برداری آن صادر شده است.

این شهرک نزدیک ترین شهرک صنعتی به فرودگاه بین المللی پیام و تنها شهرک همجوار با سه استان تهران، مرکزی و قزوین است که در جنوب کرج واقع شده است.

استان البرز دارای ۱۳ شهرک صنعتی دولتی و خصوصی است و در مجموع سه هزارو۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک ها و سایر مناطق استان با اشتغالزایی حدود ۱۲۰ هزار نفر فعال هستند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.