کالاهای رسوب شده در گمرک پیام بایید تعیین و تکلیف شود

دادستان عمومی و انقلاب کرج با اشاره به وجود گمرک در منطقه ویژه اقتصادی پیام، یکی از مشکلات را کالاهای رسوب شده در انبارها دانست و گفت: دادستانی از طریق مکاتبه و پیگیری از سازمان فروش اموال تملیکی، تعیین تکلیف این کالاها را خواهد خواست.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز حسن مددی در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام با اشاره به برنامه‌های حوزه اقتصاد مقاومتی دادستانی و بازدید از مراکز صنعتی و اقتصادی استان و بررسی مشکلات این واحدها و کمک به رفع موانع آنها اظهار داشت: در همین راستا از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام بازدید و در جریان آخرین اقدامات، فعالیت ها و مشکلات پیش روی این منطقه قرار گرفتیم.

وی با اشاره به اقدامات مثبت صورت گرفته برای فعالسازی هر چه بیشتر زیر ساختها در بخش منطقه ویژه و فرودگاهی از سوی مدیریت منطقه اظهار کرد: یکی از مواد مطرح شده بهبود راه های دسترسی به فرودگاه بوده که به همین منظور هماهنگی هایی با اداره کل راهداری استان صورت گرفته و مقرر شد تا هر چه سریعتر این راه ارتباطی با هدف تسهیل رفت و آمد مسافران و ارایه تسهیلات به آنها بهبود و توسعه یابد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز متذکر شد: به طور قطع با گسترش و به روز رسانی این راه ارتباطی شاهد شکوفایی هر چه بیشتر فرودگاه بین المللی پیام در بخش حمل و نقل و مسافری در آینده نزدیک خواهیم بود.

مددی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود گمرک در منطقه ویژه اقتصادی پیام، یکی از مشکلات را کالاهای رسوب شده در انبارها دانست و گفت: دادستانی از طریق مکاتبه و پیگیری از سازمان فروش اموال تملیکی، تعیین تکلیف این کالاها را خواهد خواست.

وی وجود واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام را نقطه قوت این مجموعه بیان و تصریح کرد: واحدهایی که در این منطقه در حال فعالیت هستند جزو واحدهای سبز بوده و تولیدات شان می‌تواند کشور را در واردات بسیاری از کالاها بی نیاز سازد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.