تعطیلی پنج شنبه‌های البرز تا پایان مرداد اعلام شد

استاندار البرز گفت: بر اساس مصوبه امروز هیات دولت که به ریاست حسن روحانی بود، مقرر شد که بمنظور صرفه جویی در مصرف برق، دستگاه های اجرایی دولت تا پایان مرداد ماه سال جاری در روزهای پنجشنبه تعطیل باشند.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز  عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، امروز در خصوص تعطیلی ادارات در روز پنج شنبه،  اظهار داشت: این‌ مصوبه با توجه به کمبود برق و ضرورت تأمین برق مورد نیاز بخش‌های ضروری کشور از جمله بخش خانگی مصوب کرد که ادارات و سازمان‌های دولتی در تهران و سراسر کشور تا پایان مرداد ماه در روزهای پنجشنبه تعطیل خواهد بود.

وی افزود: بر این اساس به استانداران سراسر کشور تفویض اختیار شده که در خصوص ساعات کاری در سایر روزهای هفته نیز با توجه به شرایط هر استان تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

شهبازی بیان کرد: با توجه به مصوبه امروز دولت بخشنامه اعلام کاهش ساعات اداری در روز پنجشنبه مورخ ۱۷ تیرماه ابطال و بدین وسیله تعطیل اعلام می‌شود.

استاندار البرز بیان کرد: بر این اساس تمامی ادارات و نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی و بانک‌ها در تمامی شهرستان های هفتگانه البرز تا پایان مردادماه در روزهای پنجشنبه تعطیل هستند؛ این مصوبه از فردا پنجشنبه ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۰ قابل اجرا است.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.