مرکز ساماندهی و نمایشگاهی مشاغل خانگی در بازار سیب افتتاح می شود

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری کرج از افتتاح مرکز ساماندهی و نمایشگاهی مشاغل خانگی در بازار سیب خبر داد و گفت: این مرکز حاصل مشارکت دستگاه‌های مختلف استان البرز است.

احمد در گفت و گو با خبرنگار همگام با البرز از کرج اظهار داشت: برای اولین بار در کشور و با مشارکت دستگاه‌های مختلف استان از جمله وزارت کار و امور اجتماعی، جهاد دانشگاهی البرز، شهرداری کرج، مرکز ساماندهی و نمایشگاهی مشاغل خانگی در یک مدل پایلوت شده کشوری به بهره برداری می‌رسد.

وی در تشریح عملکرد مرکز ساماندهی و نمایشگاهی مشاغل خانگی عنوان کرد: این مرکز وظیفه اتصال به بازار دو هزار و ۷۰۰ متقاضی مشاغل خانگی آموزش دیده، ساماندهی و ثبت شده در سیستم وزارت کار را به عهده خواهد داشت.

به گفته رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری کرج، این مرکز در همکاری بین بخشی با دستگاه‌های مختلف در تلاش است با برگزاری نمایشگاه های تخصصی و ایجاد اتصال به بازار به صورت مکان محور، امکان استقرار گروه های پیشخوان در صنوف و رسته های مشاغل خانگی را فراهم کند.

خیری با اشاره به اینکه شهرداری کرج برای ایجاد مرکز ساماندهی و نمایشگاهی مشاغل خانگی، ملکی به ارزش صد میلیارد تومان را جهت اتصال به بازار، حمایت، آموزش و شناسایی مشاغل خانگی پیش بینی کرده است، افزود: در این مرکز، خارج از فعالیت‌های مکان محور، هدایت، حمایت و تسهیل گری، خدمات فروش های آنلاین و غیر حضوری نیز ارائه می شود.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.