فرمانده سپاه البرز تودیع و معارفه شد

در مراسمی با حضور جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا به عنوان فرمانده جدید سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز معرفی و سردار سید یوسف مولایی به عنوان جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین (ع) منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز سردار سرتیپ دوم سید یوسف مولایی فرمانده سابق سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز این مراسم که در کانون شهید سبحانی کرج برگزار شد، با بیان اینکه البرز دیار حافظان بازی دراز، تپه کرجی‌ها و قلاویزان است، اظهار داشت: رشادت‌های رزمندگان استان البرز در دوران جنگ تحمیلی به قدری زیاد است که هنوز هم وقتی سردار فضلی از افتخارات کربلای پنج می خواهد بگوید به رشادت های شهید کیانپور اشاره می کند.

وی با بیان اینکه البرز به گفته مقام معظم رهبری ایران کوچک است و اقوام مختلفی را در خود جای داده و می تواند به عنوان منشوری معکوس عمل کند، ادامه داد: البرز سرزمین فناوران علم و صنعت،‌نوآوری، ورزشکاران و هنرمندان است و افتخاری بالاتر از این نیست که البرز زادگاه افراد شخصی مثل آیت الله طالقانی است.

سردار مولایی در توضیح منشور بودن البرز گفت: منشور کارش این است که نور واحد را تجزیه به انوار درخشان رنگارنگ می کند و این استان می تواند انوار مختلف ایران کوچک را به یک ید واحد تبدیل کند.

وی ادامه داد: البرز سرزمین مردمان عزیزی که در همه آنات و ساعات و حالات در پای انقلاب برای حفظ انقلاب و اسلام و کمک به مردم دیگر نقاط کشور در بحران ها حضور می یافتند که در سرپل ذهاب و خوزستان و گلستان و لرستان افتخار آفرینی کردند.

فرمانده سابق سپاه استان البرز با بیان اینکه پنج سال پیش در ابتدای حضورم در البرز ۱۷ مسئله بسیار مهم احصاء‌شد، اضافه کرد:  حدود یک ماه طرح عملیاتی برای حل این مشکلات برنامه ریزی شد که یکی از نتایج آن طرح رجعت است.

وی افزود: در همه برنامه های سپاه از طرح سازندگی تا طرح شهید رهنمون نیروهای سپاه ابتکار عمل به خرج دادند که از میان آنها می‌توان به احیای پایگاه بسیج مساجد اشاره کرد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.