روزانه ۱۵۰ تن مرغ در البرز توزیع می شود

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت البرز گفت: در حال حاضر روزانه ۱۵۰ تن مرغ در استان توزیع می‌شود که نیاز البرز بیش از ۲۵۰ تن است.

کوروش مرادی در گفت‌وگو با خبرنگارهمگام با البرز اظهار داشت : باتوجه به افزایش قیمت برخی از کالاهای اساسی نظارت بر صنوف تشدید شده است.

 معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت البرز با اشاره به اینکه فراوانی کالا در بازار با توجه به استقبال و هجوم مردم از خرید محدود می‌شود، افزود: طی هفته‌های گذشته کالاهای دیگری همچون سیمان در بازار محدود شده بود که با رایزنی و مکاتبات صورت گرفته جذب سیمان در استان به حدود ۳ هزار تن رسید و مشکل حل شد.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره مشکلات حوزه عرضه مرغ، یادآور شد: در حال حاضر روزانه ۱۵۰ تن مرغ در استان توزیع می‌شود که نیاز البرز بیش از ۲۵۰ تن است؛ تمامی صنوف فعال در این حوزه موظف هستند مرغ را به قیمت مصوب عرضه کنند و اگر غیر از این صورت باشد تخلف محسوب می‌شود.

مرادی با اشاره به اینکه دلیل گروهی از فروشندگان مرغ، که آن را گرانتر از قیمت مصوب عرضه می‌کنند این است که از سهمیه مرغ دولتی برخوردار نیستند، بیان کرد: این امر دلیل موجهی برای گران فروشی نیست و به هر حال با متخلفین برخورد جدی خواهیم کرد.

وی تخلفات حوزه توزیع مرغ دولتی را محدود برشمرد و ادامه داد: پیشنهاد داده‌ایم که سهمیه استان البرز را افزایش دهند اما با توجه به شرایط موجود همین میزان هم کم نشود راضی هستیم.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.