توزیع انسولین‌های قلمی در البرز

مدیر امور دارو و فرآورده‌های بیولوژیک معاونت غذا و دارو استان البرز گفت: تا زمانی که ثبت نام و مراجعه بیماران دیابتی در سامانه به صورت رسمی اعلام نشود توزیع انسولین‌های قلمی طبق روال گذشته انجام خواهد شد.

امیر بقایی، مدیر امور دارو و فرآورده‌های بیولوژیک معاونت غذا و دارو البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری همگام با البرز در کرج، در مورد چگونگی توزیع انسولین‌های قلمی، گفت: در حال حاضر دستورالعملی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا سازمان غذا و دارو برای تغییر روش توزیع انسولین‌های قلمی و یا دریافت حواله از معاونت درمان و ثبت نام در سامانه ابلاغ نشده است.

این مقام مسؤول افزود: تحویل این دارو همچنان به شکل سابق بوده و متقاضیان با همراه داشتن معرفی نامه معتبر از سوی معاونت غذا و دارو البرز و نسخه پزشک متخصص بر اساس سهمیه ماهانه خود به داروخانه‌های منتخب مراجعه فرمایند.

مدیر امور دارو و فرآورده‌های بیولوژیک معاونت غذا و دارو استان البرز ادامه داد: تا کنون به طور رسمی  ثبت نام و مراجعه بیماران دیابتی در سامانه طرح ریجستری بیماری‌های نادر جهت صدور معرفی نامه برای دریافت انسولین اعلام نشده است و تا اعلام رسمی از سازمان‌های ذی ربط توزیع انسولین طبق روال سابق انجام می‌شود.

بقایی تصریح کرد: اطلاعات مربوط به صدور معرفی نامه، داروخانه‌های منتخب و پلان توزیع انسولین قلمی در سایت رسمی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی fd.abzums.ac.ir قابل مشاهده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.