تفاهم نامه بین کمیته امداد البرز و مرکز وکلای قوه قضائیه استان

بر اساس این تفاهم نامه خدمات حقوقی و قضایی در خصوص پرونده های مددجویی و تشکیلاتی کمیته امداد با همکاری وکلای قوه قضائیه به صورت رایگان ارائه می شود .

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز محمد محمدی فرد اظهار داشت: این تفاهم‌نامه باهدف کمک به حل مسائل قضایی مددجویان مورد حمایت، افزایش اطلاعات حقوقی اقشار محروم و آسیب‌پذیر و استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های موجود کانون وکلای رسمی دادگستری امضاشده است

وی به دیگر اهداف این تفاهم‌نامه اشاره کرد و افزود: جلوگیری از تضییع حقوق محرومین از طریق معاضدت قضایی ، فراهم نمودن زمینه احساس امنیت حقوقی و ریشه یابی مشکلات مددجویان از دیگر اهداف این تفاهم نامه است .

محمدی فرد با بیان اینکه این تفاهم نامه به مدت دوسال منعقد شده است گفت: تاکنون 80 وکیل نیکوکار به بیش از 3000 مددجوی البرزی خدمات معاضدت قضایی و مشاوره حقوقی رایگان ارائه کرده اند.

وی یادآور شد: برطرف شدن مشکلات قضایی مددجویان و احقاق حقوق مالی آن‌ها در محاکم و دعواهای حقوقی موجبات توانمندی اقتصادی این قشر را فراهم می‌کند و ازاین‌جهت وکلای نیکوکار نقش ارزنده‌ای را در همکاری با این نهاد برای رفع محرومیت ایفا می‌کنند.

پایگاه خبری استان البرز
انتهای پیام/شراره کهنسال
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.