مشکل ۱۵۰ واحد تولیدی در البرز با ورود دستگاه قضایی استان البرز حل شد

رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه مشکلات حداقل ۳۰۰ واحد تولیدی استان البرز در سال گذشته بررسی شد، گفت: مشکل ۱۵۰ واحد تولیدی در البرز با ورود دستگاه قضایی استان البرز حل شد.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز حسین فاضلی هریکندی در جریان بازدید از پالایشگاه غلات  و یک مجموعه بزرگ صنعتی در شهرستان ساوجبلاغ که با حضور معاون قضایی دادستان کل کشور همراه بود، اظهار داشت: در کنار حمایت از بنگاه‌های  تولیدی کوچک و متوسط باید توجه ای ویژه به بنگاه‌های بزرگ اقتصادی به ویژه تولیدکنندگان در سطح ملی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه مگاپروژه‌ها پیشران اقتصادی در کشور هستند، افزود: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در این بخش سبب می‌شود که ده‌ها و حتی صدها بنگاه کوچک و متوسط اقتصادی هم فعال و ایجاد شود.

رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به اشتغال بالایی که با فعالیت مگا پروژه‌ها ایجاد می‌شود، بیان کرد: با ایجاد اشتغال در چنین پروژه‌هایی در مجموعه‌های پایین دستی این  مجموعه‌ها هم فرصت‌های شغلی بالایی ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست‌های قوه قضائیه در استان‌ها پیرو فعالیت ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی این مهم در البرز هم با همکاری مسئولان استانی دنبال شده و در راستای آن توجه ویژه‌ای به تمامی بنگاه‌های تولیدی استان می‌شود.

فاضلی هریکندی با بیان اینکه البرز یکی از استان‌های صنعتی کشور است و واحدهای تولیدی متعددی در این استان وجود دارد، گفت: پروژه کانفکشری گروه زر از واحدهای مهم تولیدی استان و کشور است و هفته گذشته در جریانی مراسمی در وزارت صمت جزو 100 شرکت‌های برتر کشور بود که تفاهم نامه با آنها امضاء شد.

وی بیان کرد: دستگاه قضا با کمک دیگر دستگاه‌های اجرایی استان برای رفع موانع پیش روی پروژه‌های بزرگ تولیدی در کشور تلاش می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان البرز افزود: سال گذشته راستای عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با بررسی مشکلات حداقل 300 واحد تولیدی استان البرز موفق شدیم که بر اساس پیگیری دادستان‌ها درنقاط مختلف استان و برگزاری جلسات متعدد در این مورد، مشکلات بالغ بر 150 واحد تولیدی را حل و فصل کنیم.

وی ادامه داد: با بازگشت 150 واحد تولیدی به چرخه تولید از بیکاری حدود 3هزار نفر جلوگیری شد و این چنین برنامه‌های حمایتی در استان با توجه به سیاست های دستگاه قضا ادامه دارد.

انتهای پیام/شراره کهنسال
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.