ارائه خدمات درمان ناباروری به مددجویان و نیازمندان البرزی

50 مددجوی مورد حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان در استان البرز از خدمات درمانی ناباروری ، هزینه جراحی و عمل با تخفیف ۸0 درصدی بهره‌مند شدند.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج،ابوالفضل فلاح قنبری با اشاره به تنوّع سرفصل‌های خدمات درمانی به مددجویان مورد حمایت این نهاد در استان البرز گفت: مراکز فوق تخصصی درمان ناباروری طرف قرار داد این نهاد طی یکسال گذشته به 50 مددجوی مورد حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان در استان خدمات درمانی ناباروری ، هزینه جراحی و عمل با تخفیف ۸0 درصدی ارائه داده اند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز با تأکید بر اینکه هم‌اکنون بیش از 33 هزار مددجو از خدمات درمانی این نهاد در البرز بهره‌مند هستند، گفت: تمامی هزینه‌های داروی ایرانی و نود درصد هزینه‌های ویزیت و بستری بیماران خاص و صعب‌العلاج توسط کمیته امداد تأمین می‌شود.

وی با اعلام اینکه 13مرکز طرف قرارداد این نهاد در البرز به‌صورت رایگان به مددجویان دارای بیماری خاص و صعب‌العلاج خدمت ارائه می‌کنند، گفت: کمیته امداد با یاری نیکوکاران در قالب “طرح شفا” برای رفع نیازهای درمانی خانوارهای تحت حمایت با اولویت بیماران خاص و صعب‌العلاج اقدام می‌کند.

فلاح قنبری با اشاره به اینکه حوزه بهداشت و سلامت کمیته امداد برنامه‌های مدونی را با موضوع تغذیه، و نظام پزشک خانواده برای خانوارهای تحت حمایت اجرا می‌کند یادآور شد: تمامی مددجویان این نهاد از خدمات بیمه سلامت و بیمه های مکمل درمانی بهره مند می شوند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.