شهرداری برای انجام امور خود نگاهی به جرایم ماده صد ندارد

شهردار گرمدره گفت:جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز با قدرت باید جلوی متخلفان ایستاد و قانون در این باره واضح و قابل اجراست.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز عباس دادخواه شهردار گرمدره طی جلسه با پرسنل پليس ساختمانی این شهرداری اظهار داشت: از همکاران خود در این واحد می خواهم‌ به صورت جدی و با نظارت دقیق در ساخت و سازهای شهر به وظایف خود همچون‌همیشه به درستی بپردازند.

دادخواه افزود: برای ایجاد شهری آرام و امن و به دور از مخاطرات در آینده باید کمک کنیم که ساخت و سازها بر اساس اصول شهرسازی و پروانه ساخت مورد انجام قرار گیرد.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز با قدرت باید جلوی متخلفان ایستاد و قانون در این باره واضح و قابل اجراست.

وی بیان کرد: نباید بگذاریم منافع فردی برخی متخلفان آینده شهر و سیما و منظر شهری را دچار آسیب سازد.

وی گفت: لزوم رعایت سلسه مراتب اداری در انجام امور از جمله لازمه های خدمت در نهادی خدمات رسان همچون شهرداری می باشد که همه کارمندان و کارکنان با رعایت قانون ملزم به رعایت آن می باشند.

وی خاطرنشان کرد: کوتاهی د انجام وظایف و قوانین از سوی کارکنان شهرداری هرگز پذیرفته نخواهد شد و به صورت قانونی با متخلفان در ابن زمینه رفتار خواهد شد.

این مسوول با بیان این مهم که مردم چشم امیدشان به خادمان خود در نهادهای خدمات رسان است ودر این زمینه هیچ نوع کوتاهی پذیرفته نیست تاکید کرد: باید تلاش،کنیم با تکریم ارباب رجوع و رعایت دقیق قوانین برمدار قانونمندی امور مردم‌را انجام و به مردم‌خدمات رسانی نماییم.

دادخواه با اشاره به برگزاری منظم جلسات اداری از مدیران و مسوولان واحدهای این شهرداری خواست با برگزاری جلسات داخلی در واحدها مشکلات و موانع احصا و برنامه ریزی های لازم در جهت انجام امور مورد برنامه ریزی قرار گرفته و مسوولان و معاونت ها خروجی جلسات خود را برای نتیجه گیری و انجام تصمیمات نهایی به جلسات شورای اداری بیاورند.

شهردار گرمدره همچنین پروژه های عمرانی شهرداری را مورد توجه قرار داده و از مدیران مربوطه خواست نسبت به پیگیری و انجام به موقع پروژه ها اقدام ‌نمایند.وی تصریح کرد: مسوولان و مدیران پروژه ها با نظارت و پیگیری مداوم کمک کنند تا پروژه ها در مهلت مقرر اتمام و به بهره برداری برسد.

وی در آخر آرامش را از جمله ابزار موفقیت در اداره امور برشمرده و تصریح کرد: وظیفه همه ماست که در انجام و اداره امور با آرامش و تدبیر رفتار کرده و همدلی را سرلوحه فعالیت های فردی گروهی خود قرار دهیم تا بتوانیم خدمات ارزنده ای به شهروندان ارایه دهیم.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.