سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان توسط شهرداری کرج در بخش های مختلف سرمایه گذاری شده است

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج گفت: سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان توسط شهرداری کرج در بخش های مختلف سرمایه گذاری شده است.

آرش ارشد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان البرز اظهار داشت: ۲۱۲ میلیارد تومان برای آماده سازی جایگاه استقرار شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها در منطقه بلیقان کرج سرمایه گذاری شده است .

وی با اشاره به اینکه استقرار این شرکت ها ، فرصت مناسبی برای بهره گیری از ظرفیت های علمی و دانش بنیان به شمار رفته افزود: قراربوده دولت ۳۰ میلیارد تومان از بودجه ساخت جایگاه شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها را در کرج بپردازد اما تاکنون محقق نشده است.

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج با اشاره به در بحث سرمایه گذاری اقدامات مختلفی توسط شهرداری کرج انجام شده است, عنوان کرد: اکنون عملیات بازآفرینی ۱۴۷ واحد مسکونی فرسوده در منطقه آق تپه کرج، ۸۷ واحد مسکونی در منطقه ۲ شهرداری با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی در دست اقدام قرار دارد.

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج با بیان اینکه اکنون راه اندازی ۲ مرکز معاینه فنی جدید خودرو در کرج در دستور کار قرار گرفته است, افزود: اکنون حدود ۴۰۰ عنوان پروژه گردشگری برای حصار بیجی و باغستان  کرج تعریف شده داریم اما نیازمند مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی است .

ارشد گفت :شهرداری کرج در زمان حاضر ساخت و راه اندازی  کارخانه نوآوری با اشتغالزایی یک هزارو۵۰۰ نفر با زیر بنای ۱۳ هزار مترمربع و  در زمینی به مساحت ۱۱۰ هزار متر مربع در دست ساخت دارد که افتتاح آن تحولی اساسی در تولید و صنعت استان ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان توسط شهرداری کرج در بخش های مختلف سرمایه گذاری شد.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.