تعداد تختهای استان 1بر هزار است

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج، محمد فتحی صبح امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزارشد، تعدادتختهای ما در استان یک بر 1000است، اظهار داشت: دربخش دولتی چیزی حدود 2هزار تخت ودر بخش خصوصی هزار تخت به جز تختهای ستاره دار ما هستند که متناسب با جمعیت استان نیست.
وی با اشاره به اقداماتی که در خصوص طرح شهید سلطانی که با همکاری سپاه پاسداران وبسیج جامعه پزشکی اتفاق افتاد که یکی از کلیدی ترین نقاط قوت استان بوده است، افزود: 466 هزار و 422از ابتدای این بیماری از بیمارستانها، بخش های خصوصی و دیگر مراکز مربوط بازدید داشته ایم.

فتحی با بیان اینکه با توجه به تراکم جمعیت و وجود مراکز حاشیه نشین چیزی حدود 76درصد اوریج رعایت پروتکل هارا داشته ایم که با همکاری دستگاه ها انجام شده است،عنوان کرد:حدود 74325هزار واکسن دریافتی و14579هزار واکسن تزریق شده است که 11هزار از این واکسن تا آخر هفته تزریق و براساس دستور العملها تزریق می شود.
وی با بیان اینکه در بحث دارو ،ماسک و مواد ضد عفونی کننده و دارو در استان ما چیزی کم نداریم،بیان کرد: 2 نقاهتگاه هم در هلال احمر و هم در سپاه پاسداران داریم که دارای 200تخت است که در صورت نیاز از آنها استفاده می شود.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.