زیرساخت‌های آبرسانی البرز تقویت می‌شود

مدیر عامل شرکت مهندسی شرکت آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه استان البرز در برنامه‌های جهاد آبرسانی کشور رتبه اول را دارد، گفت: زیرساخت‌های موجود در استان البرز درخور مردم استان نیست و برنامه‌هایی داریم که در آینده این کمبودها جبران شود.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز اتابک جعفری اظهار داشت: باتوجه به نزدیکی استان البرز به پایتخت و جمعیت زیادی که دارد، به هیچ عنوان زیرساخت‌های آبی در شأن مردم استان نیست و باید تغییرات جدی در این خصوص اعمال شود.

وی در خصوص مدیریت زیرساخت‌های آبی در جهت کنترل کمبود آب استان، افزود: در طی این سفر ضمن جلسات برگزار شده با استاندار البرز، قرار بر این شد که به زیرساخت‌هایی که در استان البرز وجود دارد و نیازمند توسعه است توجه بیشتری شود و مورد بررسی قرار گیرد.

مدیر عامل شرکت مهندسی شرکت آب و فاضلاب کشور توضیح داد: طبق گفت و گوهای صورت گرفته با استاندار البرز امید است که در کوتاه مدت کارهای مثبتی در جهت تقویت زیرساخت‌های آب و فاضلاب استان البرز به ویژه توسعه مخازن، آبرسانی بیشتر به شهرهای مختلف استان انجام شود تا اندک مشکلات موجود در استان در قالب برنامه ریزی‌های بلند مدت رفع شود.

وی در خصوص جهاد آبرسانی ادامه داد: در حدود ۱۰ هزار روستا در سطح کشور جهاد آبرسانی با همکاری بخش خصوصی، سپاه پاسداران و خیرین آغاز شده که پیش بینی می‌شود خیرین حدود ۵ هزار روستا علاوه بر آن را بتوانند آبرسانی کنند.

جعفری تصریح کرد: استان البرز حدود ۳۳ میلیارد تومان از سوی جهاد آبرسانی اعتبار دارد، همچنین این استان حدود ۲۸ درصد ظرف سه ماه  رشد و پیشرفت فیزیکی داشته که بر این اساس اولین استانی محسوب می‌شود که بیشترین رشد را در این زمینه داشته است؛ به همین دلیل می‌توان روستاهای بیشتری را به جهاد آبرسانی البرز اضافه کرد تا به تمام مردم استان که بالای ۲۰ خانوار هستند آبرسانی شود.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.