مرخصی سارقان حرفه‌ای محدود می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب کرج در خصوص اینکه برخی سارقان علی‌رغم دستگیری و محکومیت‌های متعدد باز به جرم سرقت دست می‌زنند گفت: مسلم بدانید که پیگیر هستیم این سارقین در دادگاه‌ها بعد از کیفرخواست به اشد مجازات قانونی محکوم شوند و با وجود محدودیت‌های زندان تلاش می‌کنیم این سارقین از ارفاق‌ها بهره مند نشود و مرخصی‌های آنها محدود شود.

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز حسن مددی  در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح‌های مبارزه با سرقت در کرج، گفت: در اجرای برنامه‌های ابلاغی ریاست محترم قوه قضاییه ابتدا یک قرارگاه به نام پیشگیری و مقابله با سرقت علاوه بر پیگیری پرونده‌های خاص تاسیس شد که اولویت اول این قرارگاه پیشگیری برای ارتقا امنیت اجتماعی است.

مدی افزود: مرحله دوم اجرای طرح‌های متعدد برای مقابله با سارقان حرفه‌ای است که این برنامه هم ابلاغ شده و امروز سومین مرحله اجرای این طرح در سال جدید است.

وی در خصوص اینکه برخی سارقان علی‌رغم دستگیری و محکومیت‌های متعدد باز به جرم سرقت دست می‌زنند هم گفت: مسلم بدانید که پیگیر هستیم این سارقین در دادگاه‌ها بعد از کیفرخواست به اشد مجازات قانونی محکوم شوند و با وجود محدودیت‌های زندان تلاش می‌کنیم این سارقین از ارفاق‌ها بهره مند نشود و مرخصی‌های آنها محدود شود.

دادستان کرج در ادامه با اشاره به تلاش دادگستری برای ارتقا سطح امنیت استان، افزود: در دوسال گذشته هم طرح‌های متعددی در نیروی انتظامی اجرا شد و توفیقات خوبی در استان داشتیم. اگرچه هنوز با آنچه مورد نظر مردم است فاصله داریم ولی تلاش می‌کنیم سطح امنیت اجتماعی را ارتقا و رضایت شهروندان را کسب کنیم.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.