پرداخت بیش از ۲۱ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان البرزی

طی ۳ ماهه اول سال جاری رقمی معادل ۲۱ میلیارد و ۷۶۶ میلیون تومان تسهیلات با رشد ۷۹ درصدی نسبت به سال گذشته به مددجویان کمیته امداد و نیازمندان البرز پرداخت‌شده است.

به گزارش همگام با البرز  حسین فرسود مدیر صندوق امداد ولایت استان البرز با اشاره به اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه مددجویان و سایر نیازمندان از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، بانک مهر و رسالت پرداخت می‌شود گفت: طی ۳ ماهه اول سال جاری رقمی معادل ۲۱ میلیارد و ۷۶۶ میلیون تومان تسهیلات با رشد ۷۹ درصدی نسبت به سال گذشته به مددجویان کمیته امداد و نیازمندان البرز پرداخت‌شده است.

وی با اعلام اینکه صندوق‌های خانگی و محلی، مؤسسات خیریه، مساجد و شرکت‌ها و واحدهای تولیدی می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت تسهیلات کارکنان و اعضای خود را از این طریق پرداخت کنند افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات عدیده محرومان به‌ویژه در بخش اشتغال، مسکن، ودیعه مسکن و کارگشایی، این نهاد به ۱۰۴۳ خانوار مددجو و نیازمند غیر مددجوی مراجعه‌کننده به دفاتر کمیته امداد و صندوق امداد ولایت وام قرض‌الحسنه پرداخت کرده است.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت البرز در خصوص ضمانت وام‌های مددجویی اظهار داشت: امسال تسهیلات مجددی برای ضمانت وام‌های مددجویان در نظر گرفته‌ایم که این افراد فقط با یک فقره چِک یا سفته می‌توانند وام خود را دریافت کنند.

فرسود با اشاره به اینکه وام‌های تا سقف ده میلیون تومان بدون کارمزد و بیش از این مبلغ نیز سه درصد یک‌بار کارمزد دارد تأکید کرد: وام‌های مددجویی تا ده میلیون تومان بدون ضامن و تا ۳۰ میلیون تومان با یک چِک یا گواهی کسر از حقوق پرداخت می‌شود.

حسین فرسود با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و دعوت از عموم مردم برای افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت، افزود: داشتن مجوز از بانک مرکزی، اتصال به شبکه شتاب، صدور آنی کارت‌بانکی و قابلیت استفاده از اینترنت بانک و همراه بانک ازجمله مزایای حساب‌های صندوق امداد ولایت است.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/شراره کهنسال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.