10زندانی بدهکار مالی و جرائم غیرعمد در البرز آزاد شدند

به گزارش پایگاه خبری همگام با البرز از کرج،اسماعیل جمیاری، مدیرکل زندان‌های استان البرزصبح  امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور اجرای طرح نذر هشتم در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان ۱۰ زندانی بدهکار مالی و جرائم غیر عمد با کمک خیرین، و منابع ستاد دیه از زندان فردیس آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده برگشته اند.

مدیرکل زندان‌های استان البرز در خصوص میزان بدهی این زندانیان، افزود: مجموع بدهی این زندانیان مبلغ ۶۹ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال بوده که پس از گفتگو با شکات و اخذ تخفیف از آنان مبلغ ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال به شکات پرداخت و این تعداد که احدی از آنان خانم بود همزمان با سفر رئیس سازمان زندان ها به استان البرز از زندان آزاد شدند.

جمیاری در ادامه به حمایت‌های انجام شده از زندانیان و خانواده آن‌ها اشاره کرد و گفت: در ۶ ماه گذشته به همراه مقامات قضایی و استانی از ۱۰۰ خانواده زندانی سرکشی کرده ایم.

این مقام مسؤول یادآور شد: با کمک خیرین، ستاد دیه و مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌های البرز تعداد ۳۵۰ زندانی جرایم غیر عمد و ۲۵۰ زندانی بدهکار مالی جرایم عمدی که حبس آن‌ها تمام شده بود اما به دلیل بدهی در زندان بودند، آزاد شدند.

پایگاه خبری استان البرز

انتهای پیام/ کهنسال

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممنون از ثبت دیدگاه. پس از بررسی نمایش داده خواهد شد.